سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت هفته وحدت، صبح امروز چندین طرح اقتصادی، مقاومتی و محرومیت زدایی با حضور فرماندار شهرستان بهار، فرمانده سپاه ناحیه بهار،امام جمعه صالح آباد ،بخشداران مرکزی و صالح آباد،رییس کمیته امداد و جمعی از مسئولین افتتاح شد.

شناسه خبر: 13602

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، در آیین افتتاح طرح ها، فرماندار بهار نقش سپاه را در دوران دفاع مقدس و پس از آن بسیار ارزنده خواند و گفت: سپاه در دوران دفاع مقدس از دین، شرف و ناموس وطن دفاع کرد و پس از جنگ تحمیلی در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی و عمرانی حضور موثر داشته است.

 

دکتر مجتبی فیض اللهی اضافه کرد: اقدامات سپاه در حال حاضر در قالب قرارگاه‌های مختلف، مشهود است و در کنار دستگاه‌های اجرایی به فعالیت‌های مختلف می‌پردازد.

 

 

 سپس فرمانده سپاه ناحیه بهار گفت:یک فروشگاه در شهر بهار در مساحت ۲۵۰ متر مربع و در راستای طرح تحولی و ابتکاری مکتب شهید سلیمانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و عایدی و ثمرات فروشگاه برای رسیدگی به معضلات اجتماعی شهرستان بهار از جمله فقر مطلق، اعتیاد و طلاق هزینه خواهد شد.

 

سرهنگ مهدی هندی ورکانه اضافه کرد: طبق تفاهم‌نامه با کمیته امداد و بنیاد مسکن ۴۰ واحد منزل محرومین در شهرستان بهار ساخته خواهد شد که با همت بزرگان این رقم به ۵۸ مورد رسیده است.

 

وی ادامه داد: امروز یک واحد منزل محرومین در روستای بهادربیگ با زیربنای ۶۰ متر مربع به صورت مشارکتی به بهره‌برداری رسید و برای پروژه ۶۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض از سوی کمیته امداد و ۲۰۰ میلیون تومان وام از سوی بنیاد مسکن پرداخت و اقدامات جهادی و ساخت و بخشی مانند ایزوگام، تامین سیمان و کارگر و بنا توسط سپاه ناحیه بهار انجام شده است.

 

وی از افتتاح یک واحد تولیدی خیاطی در شهر بهار خبر داد و گفت: این واحد با ۱۰۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه افتتاح شد و برای ۸ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است.

 

وی تصریح کرد: خانه تکواندو در شهر صالح آباد در ۴۰۰ متر مربع مفروش و آماده فعالیت ورزشکاران گردید و همچنین ساماندهی و آسفالت ریزی محوطه ی مجاور حوزه مقاومت امام حسن (ص) با کمک شهرداری و شورای اسلامی صالح آباد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان، انجام شد.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی