سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت روز آتش‌نشان و ایمنی مراسمی با حضورفرماندار شهرستان بهار، امام جمعه، شهردار شهر بهار و رئیس و اعضای شورای شهر، دستگاه های اجرایی از جمله فرهنگ و ارشاد، بنیاد شهید، بنیاد مسکن، محیط زیست، اداره ورزش و جوانان و اداره اوقاف و با حضور کارکنان شهرداری و آتش‌نشانان برگزار شد.

شناسه خبر: 13606

 

به گزارش نشاط شهر، به مناسبت روز آتش‌نشان و ایمنی مراسمی با حضورفرماندار شهرستان بهار، امام جمعه، شهردار شهر بهار و رئیس و اعضای شورای شهر، دستگاه های اجرایی از جمله فرهنگ و ارشاد، بنیاد شهید، بنیاد مسکن، محیط زیست، اداره ورزش و جوانان و اداره اوقاف و با حضور کارکنان شهرداری و آتش‌نشانان برگزار شد.

 

 نخست شاهین فرجی فر شهردار بهار ضمن تبریک این روز گفت: آتش‌نشانان نماد جانفشانی عظمت و ایثار هستند این عزیزان بدون حساب و کتاب از جمله می‌گذرند تا جان و مال مردم مردم در امنیت باشد.

 

 وی در ادامه افزود: شهرداری ۷۰۰ وظیفه دارد یکی از آن وظایف حفظ جان و مال مردم است که این وظیفه به عهده ‌آتشانان قرار داده شده.

 

وی در ادامه گفت: شهرداری دیگر نهاد خدمات صفر نیست شهرداری نهاد اجتماعی است دلیل نامگذاری ۷ مهر به مناسبت روز آتش‌نشان و ایمنی سال ۵۹ می‌باشد آن زمان که آتش‌نشان‌های عزیز در  جنگ تحمیلی که پالایشگاه‌های نفت آتش گرفته بود را خاموش کردند.

 

فرجی فر در پایان گفت: با توجه به آموزه‌های دینی و قرآنی نجات یک نفر همسان با ارزش  نجاته تمامی انسان‌ها است.

 

سپس حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار گفت:امام صادق علیه السلام فرمودند سه چیز است که همه مردم به آن نیاز دارند اول امنیت دوم عدالت سوم رفاه. ارزش کار شما آتش‌نشانان بسیار بالاست.

 

 در پایان مراسم از آتش‌نشانان شهرستان بهار تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

 

آرزو میرزایی

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی