سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/7/10 09:25:12

خرید ۲ هواپیمای اختصاصی برای همدان

معاون امور عمرانی استاندار همدان از خرید دو هواپیمای اختصاصی برای فرودگاه همدان خبر داد و گفت: بخش خصوصی برای خرید هواپیما اعلام آمادگی کرده است.

شناسه خبر: 13611

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از ایسنا، فرزاد تیموری اظهار کرد: در حال پیگیری هستیم تسهیلاتی برای ایجاد ایرلاین اختصاصی شهر همدان گرفته شود.

 

وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به همدان در دو بخش اعتباراتی برای استان منظور شد، تصریح کرد: ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های عمرانی و ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تسهیلات بانکی برای مشارکت بخش خصوصی برای استان همدان در نظر گرفته شد.

 

معاون امور عمرانی استاندار همدان یادآور شد: با توجه به اینکه بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده که هواپیما را خریداری کند، به دنبال این هستیم که تسهیلاتی برای این موضوع اختصاص یابد.

 

تیموری با بیان اینکه خوشبختانه کار در حال پیگیری است، افزود: در صورت خرید هواپیمای اختصاصی، این هواپیماها در اختیار فرودگاه قرار می‌گیرد و فرودگاه می‌تواند برای پروازهای تقاضامحور برنامه‌ریزی کند.

 

 وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که فرودگاه همدان داشت، این بود که استقبال شهروندان همدانی از پروازها مقطعی بوده و دائمی نیست که این موضوع باعث ضرر و زیان ایرلاین‌ها می‌شود که امیدواریم با خرید هواپیمای اختصاصی مردم از خدمات فرودگاه همدان استفاده کنند.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی