سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/7/13 00:36:05
پیام تبریک شهردار بهار به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

از تلاش های نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت جامعه قدردانی می کنم

شاهین فرجی فر: نیروی انتظامی؛ نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به ایفای رسالت می پردازد.

شناسه خبر: 13612

 

در متن پیام مهندس شاهین فرجی فر ، شهردار بهار آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

نیروی انتظامی؛ نهادی خدوم و مجاهد و برخاسته از متن مردم و ملت ایران است که خاضعانه و عاشقانه، جان در طبق اخلاص نهاده و در راستای صیانت از امنیت، آسایش و اقتدار کشور در کنار دیگر قوای مقتدر و مسلح جمهوری اسلامی ایران به ایفای رسالت می پردازد.

 

این نیروی تلاشگر که برای پاسداری از آسایش و امنیت ملت ایران اسلامی علیرغم بهره گیری از قوه قهریه در مواقع ضروری، جامعه محوری و تکیه بر ظرفیت های اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی و آگاهسازی و اطلاع رسانی را در متن ماموریت های خود قرار داده است، نقش بارز و مهمی را در برقراری نظم، آرامش و امنیت در جای جای کشور ایفا می نماید و برای ارتقاء فعالیت های خود، از توانمندی مردمی و در تامین امنیت پایدار از مشارکت عمومی بهره می برد.

 

یقینا؛ امنیت و آرامش امروز شهرستان بهار  نیز، مرهون مجاهدات، ایثارگری ها و فداکاری ها و تلاش ها و زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که زمینه را برای شکوفایی، اعتلا و توسعه تولید و سرمایه گذاری در شهرستان مهیا کرده است.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز نیروی انتظامی، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک می گویم و از خدمات بی دریغ و بی وقفه و جانفشانی های فرماندهان، کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی شهرستان بهار  تشکر و قدردانی می نمایم.

 

امیدوارم مجاهدان عرصه نظم و امنیت در جامعه و سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، در سایه سار عنایات حضرت ولیعصر (عج) و منویات داهیانه فرمانده معظم کل قوا، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) در تداوم خدمت رسانی به مردم ایران اسلامی و  ولایتمدار و صیانت از اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران در کنار دیگر قوای مقتدر مسلح همواره موید و منصور باشند.

شاهین فرجی فر 

شهردار بهار

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی