سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

امیر رشیدی رییس راه و شهرسازی بهار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نشاط شهر گفت: از مالکین ۱۷ هکتار در نظر گرفته شده برای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۸۰ درصد راضی شده اند و با چند نفر باقی مانده هم در حال رایزنی هستیم.

شناسه خبر: 13616

 

امیر رشیدی رییس راه و شهرسازی بهار در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نشاط شهر گفت: از مالکین ۱۷ هکتار در نظر گرفته شده برای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۸۰ درصد راضی شده اند و با چند نفر باقی مانده هم در حال رایزنی هستیم.

 

رشیدی گفت: این ۱۷ هکتار برای افراد متقاضی طرح ملی مسکن و متقاضیان جوانی جمعیت در نظر گرفته شده، مرحله اول آن تملک و انتقال سند به دولت و مرحله بعدی افزوده شده آن به محدوده شهری و ایجاد امکانات زیرساختی برای آن می باشد.

 

وی در مورد مجموعه ۱۲۰ واحدی گفت: از آنجا که از تعدادی از متقاضیان مبلغ ۴۰ میلیون تومان اولیه سالهای قبل اخذ شده بود، مجوعه ۱۲۰ واحدی کلنگ زنی شد و هم اکنون در حال گودبرداری می باشد تا پس از بهره برداری به متقاضیان تحویل داده شود، برای دیگر متقاضیان نیز زمین از همین ۱۷ هکتار تملک شده تامین می شود.

 

رشیدی همچنین با تشکر از زحمات فرماندار شهرستان گفت: بازدیدهایی از زمین های مورد نظر داشتیم و مدیران کل جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی مسر هستند که هرچه سریعتر کار انجام شود و جهاد کشاورزی نیز در اجرای این طرح کاملا با ما همراه است و امیدواریم که سریعتر موانع قانونی آن نیز انجام شود.

 

رشیدی در خصوص نحوه اجرای طرح به شکل ساخت آپارتمان یا گروه ساخت در زمین های ۱۷ هکتاری گفت: تصمیم گیری در این خصوص در مرحله بعدی انجام می شود، تاکنون تعداد متقاضیان شهر بهار ۱۴۰۰ نفر بوده و اگر تراکم مثبت باشد به شکل آپارتمان سازی و اگر هم تعداد متقاضیان متناسب باشد به شکل گروه ساخت انجام می شود، اما اینها به قواعد شهرسازی و ظرفیت مورد انتظار ما بستگی دارد و فعلا نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی بهار چشم انداز اجرای این طرح در شهر بهار را دو ماه برشمرد و گفت: در طی ۱۰ روزی که در شهر بهار قبول مسئولیت کرده ام، تمام تلاشم را برای اجرای این طرح انجام داده ام و ۷ نفر از ۱۰ مالک را تاکنون پای امضای قرارداد آورده ایم و پیش بینی ما ابن است که یک ماه برای تملک و واگذاری زمین به دولت زمان ببرد و یک ماه هم جهت افزوده شدن این ۱۷ هکتار به محدوده شهری زمان نیاز باشد و با این رویه حدودا بعد از دوماه زمین ها آماده خواهد بود.

 

مرضیه کریمی رادپور

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی