سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی دریافت پیام های مردمی مبنی بر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و وجود خودروهای پارک دوبل و بروز ترافیک به ویژه در خیابان امام و سایر موارد و مشکلات در این حوزه در شهر بهار، خبرنگار نشاط شهر با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار به گفتگو پرداخت.

شناسه خبر: 13650

 

به گزارش نشاط شهر، طی دریافت پیام های مردمی مبنی بر عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و وجود خودروهای پارک دوبل و بروز ترافیک به ویژه در خیابان امام و سایر موارد و مشکلات در این حوزه در شهر بهار، خبرنگار نشاط شهر با فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهار به گفتگو پرداخت.

 

سرهنگ علی حسن حیدری جو فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: در ساعات اوج ترافیک در چهار راه نهالستان از حضور ماموران بخش راهنمایی و رانندگی و کنترل هوشمند  بهره میگیریم. همچنین تخلف رانندگان مانند عبور از چراغ قرمز از طریق دوربین مدار بسته و کنترل هوشمند ثبت و ضبط می‌شود.

 

وی در رابطه با وضعیت ترافیک در خیابان امام گفت: به دلیل وجود تنها یک پارکینگ در محدوده میدان امام و ظرفیت محدود آن شاهد شلوغی در خیابان امام هستیم اما افرادی که به بهانه های مختلف از جمله کار بانکی و... خودرو های خود را دوبل پارک میکنند یا به تابلو های پارک ممنوع بی توجه هستند، همکاران ما طی نظارت هایی که در طول شبانه روز در این خیابان دارند افراد متخطی را ابتدا با تذکر و سپس با ثبت جریمه کنترل می‌کنند. وجود اکثر بانک‌ها و مغازه های تجاری در یک خیابان موجب بروز ترافیک های سنگین در این خیابان شده.

 

سرهنگ حیدری جو در ادامه گفت: در خصوص موتور سوارانی که هنجار شکنی میکنند، پلاک موتور ثبت می‌شود و حتی اگر لازم باشد موتور توقیف می‌شود و برای سرنشینان متخلف هم پرونده سازی انجام می‌شود.

 

همچنین وی در رابطه با شرایط موجود در کمربندی غربی گفت: متاسفانه کمربندی شرقی نداریم و تنها کمربندی غربی نیز خالی از مشکلات نیست. کنار گذر الغدیر روشنایی و آسفالت مناسب ندارد و رانندگان ماشین های سنگین مجبور هستند برای حمل بار خود از این جاده عبور کنند چرا که تردد در خیابان های اصلی ممنوع است و در صورت مشاهده تذکر و جریمه می‌شوند. شهرداری و شورای اسلامی شهر  بهار باید پیگیر وضعیت این کمربندی باشند.

 

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی