سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/8/1 11:19:27
فرماندار شهرستان بهار خبر داد:

تخصیص کمک هزینه کالابرگی به هفت دهک اول یارانه بگیران

دکتر فیض اللهی: در مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی که از روز ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است یارانه ی تمامی خانوارهای دهکهای ششم و هفتم نیز همانند دهکهای اول تا پنجم حداقل به میزان ۱۲۰ هزار تومان افزایش می یابد.

شناسه خبر: 13653

 

 به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار، دکتر فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار گفت: در مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی که از روز ۲۰ مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است یارانه ی تمامی خانوارهای دهکهای ششم و هفتم نیز همانند دهکهای اول تا پنجم حداقل به میزان ۱۲۰ هزار تومان افزایش می یابد. 

 

دکتر فیض اللهی افزود: شهروندانی که مشمول دریافت یارانه و جزء دهکهای مرتبط هستند میتوانند با مراجعه به فروشگاه های متصل به شبکه ملی اعتبار به وسیله هر کارت اعتباری که به نام سرپرست خانوار است کالای مورد نیاز خود را خریداری کنند.

 

استفاده از این طرح کاملاً اختیاری بوده و شرط تخصیص افزایش اعتبار و تثبیت ،قیمت خرید حداقل ۲۰۰ هزار تومان کالا از محل مبلغ یارانه ماهیانه است که پس از خرید ۲۰۰ هزار تومانی امکان استفاده ۱۲۰ هزار تومان واریزی جدید برای متقاضیان فراهم می‌شود. 

 

در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی از کالاهای اساسی شامل ،برنج گوشت منجمد ،گوساله ،حبوبات شیر کم چرب ،پنیر ماست مرغ تخم مرغ روغن مایع ماکارونی و قند و شکر برای تأمین حداقل ،کالری ،پروتئین ریز مغذی و ویتامینهای لازم برای هر فرد منطبق با نظر انستیتو تغذیه ایران با قیمتهای مبنا انتخاب شده است.

 

این ۱۱ قلم کالا با حجم مشخص و قیمت میانگین سال ۱۴۰۱ عرضه خواهد شد و در حال حاضر همه فروشگاههای زنجیره ای شهرستان بهار در حوزه شهری و روستایی در حال ارائه خدمات در قالب اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی هستند.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی