سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/8/4 18:49:52

ساخت پیست صحرانوردی کشور در همدان

با وجود اینکه پیست استاندارد ورزشگاه شهید مفتح همدان برای استفاده دونده‌ها به هیات دو و میدانی این استان تحویل داده شده اما دونده‌های مستعد همدانی برای آماده‌سازی مطلوب خود در رشته صحرانوردی که نیاز به مسافت طولانی‌تر و استقامتی دارد، تمرین خود طی سال‌های گذشته در ارتفاعات برگزار کردند.

شناسه خبر: 13668

 

به گزارش نشاط شهر، با وجود اینکه پیست استاندارد ورزشگاه شهید مفتح همدان برای استفاده دونده‌ها به هیات دو و میدانی این استان تحویل داده شده اما دونده‌های مستعد همدانی برای آماده‌سازی مطلوب خود در رشته صحرانوردی که نیاز به مسافت طولانی‌تر و استقامتی دارد، تمرین خود طی سال‌های گذشته در ارتفاعات برگزار کردند.

 

آن‌ها با شناسایی بخشی از این منطقه در دامنه‌های کوه، همه روزه به تمرین پرداختند و اکنون با عبور از این مسیرهای سخت، مهیای حضور در پیست صحرانوردی مجموعه ورزشی شهید مفتح هستند.

 

این پیست در سه مسیر طراحی و ساخته شده که جاده اصلی به مسافت ۲ کیلومتر مخصوص برگزاری مسابقات رسمی است و مسیرهای گرم کردن دونده‌ها نیز به ترتیب هزار متر و ۶۰۰ متر طراحی شده‌ است.

 

هم اکنون عملیات تسطیح این مسیرها انجام شده و پس از بازرسی ناظران فدراسیون دو و میدانی کشور و صدور مجوز، به طور رسمی فعالیت خود را شروع می‌کند.

 

همچنین پارکینگ برای استقرار خودروهای دوندگان و سایر دست اندرکاران نیز در جوار پیست صحرانوردی مجموعه ورزشی شهید مفتح ایجاد شده است.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی