سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تکمیل راه آهن همدان - سنندج منوط به تکمیل تمام زیرساخت های موجود در مسیر عبوری این خط آهن است، امسال در حالی صدای سوت قطار مسافران سنندج - مشهد در بهار شنیده خواهد شد که ما حسرت به دل تنها به حرکت قطار نگاه خواهیم کرد و افسوس خواهیم خورد که چرا مدیران استان نتوانسته اند اعتبار لازم برای تکمیل این ابر پروژه را در استان جذب کنند.

شناسه خبر: 13676

 

به گزارش نشاط شهر، تکمیل راه آهن همدان - سنندج منوط به تکمیل تمام زیرساخت های موجود در مسیر عبوری این خط آهن است، امسال در حالی صدای سوت قطار مسافران سنندج - مشهد در بهار شنیده خواهد شد که  ما حسرت به دل تنها به حرکت قطار نگاه خواهیم کرد و افسوس خواهیم خورد که چرا مدیران استان نتوانسته اند اعتبار لازم برای تکمیل این ابر پروژه را در استان جذب کنند.

 

چرا سر شهرستان بهار به عنوان یکی از شهرستان های مهمی که در این مسیر قرار دارد باید بار دیگر بی کلاه بماند و ایستگاهی که قرار بود در آن ایجاد شود چه شد؟

 

شهرستان بهار با ظرفیت بزرگ استراتژیک در تولید محصولات کشاورزی همچون سیب زمینی و سیر و با دارا بود شهر جهانی سفال و ظرفیت بالای گردشگری در مسیر این خط آهن قرار داشته و از آن بی نصیب مانده است و این مهم، همت بلند مسئولین استان و شهرستان را می طلبد که هر چه سریعتر نسبت به آن اقدام لازم را صورت دهند تا ما فقط نظاره گر نباشیم و بتوانیم از این امکان استفاده لازم را ببریم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی