سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/8/9 10:58:23

۱۲۰ کلاس خالی از معلم در همدان

زارعی سرپرست آموزش و پرورش همدان از وجود ۱۲۰ کلاس خالی از معلم در استان خبر داد و گفت: اخیرا ۱۱۱ معلم قبول شده در آزمون سنجش رد شدند که متاسفانه برخی با از دست دادن شغل قبلی بلاتکلیف شده‌اند و باید پاسخگویی برای عدم جذب آنها باشد.

شناسه خبر: 13695


به گزارش نشاط شهر، زارعی سرپرست آموزش و پرورش همدان از وجود ۱۲۰ کلاس خالی از معلم در استان خبر داد و گفت: اخیرا ۱۱۱ معلم قبول شده در آزمون سنجش رد شدند که متاسفانه برخی با از دست دادن شغل قبلی بلاتکلیف شده‌اند و باید پاسخگویی برای عدم جذب آنها باشد.



سهمیه دبیران و هنرآموزان استان ۵۰۳ نفر بود که تنها ۲۱۶ نفر جذب شدند و با کمبود سهمیه واقعی مواجه شدیم.

 


نتایج آزمون ماده ۲۸ ویژه آموزگاران ابتدایی، مدارس استثنایی و عشایر که توسط سازمان سنجش اعلام شد، سهمیه استان همدان ۶۵۳ نفر بود که فقط ۴۱۹ نفر در مرحله اول پذیرفته شدند.

از ۲۳۴ نفر سهمیه باقی مانده، ۲۰۹ نفر بعد از تکمیل ظرفیت اجازه جذب دادند که از این تعداد ۲۲ نفر کارنامه قرمز داشتند و ۱۰ نفر انصراف دادند و ۱۲ نفر فرایند ارزیابی را طی کردند که با تایید وزارت جذب شوند.

از بقیه معلمان یعنی ۱۷۸ نفر باقی مانده، ۷۶ نفر با توجه اینکه امتیاز بالای ۴۷۰ داشتند سر کلاس حاضر شدند و قرار بود بقیه نیز جذب شوند اما متاسفانه دیروز اعلام کردند ۱۱۱ نفری که امتیاز کمتر از ۴۷۰  داشتند، حذف می‌شوند در حالی که از طریق سامانه سنجش اعلام کرده بودند که قبول هستند.

۱۲۰ کلاس خالی در آموزش و پرورش استان همدان وجود دارد که این کمبودها در مناطق، نواحی و شهرستان‌ها است در حالی که با تدابیر لازم توانستیم در نواحی یک و دو کلاس خالی از معلم نداشته باشیم.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی