سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

وی در این پیام ضمن دعوت ازآحاد جامعه به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان گفت: مراسم تجمع ضد استکباری یوم الله 13 آبان در بهار شنبه ساعت 10 صبح از مقابل مسجد باب الحوائج آغاز و تا میدان امام خمینی (ره) ادامه یابد.

شناسه خبر: 13713

 

به گزارش نشاط شهر، به مناسبت یوم الله 13 آبان ماه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار پیامی صادر کرد که متن پیام بدین شرح است:

 

«سیزدهم آبان، روز تجلی دوباره آزادگی و شجاعت و غیرت انقلابی در ملت مسلمان ماست» (مقام معظم رهبری)

یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهانشمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است؛ و آمریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی جهان به عنوان شیطان بزرگ، مصداق اتم استکبار و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است. در ادامه این پیام آمده است: به درستی؛ رمز، آزادگی و عزت و اقتدار ملت بزرگ ایران، استکبارستیزی و مقابله با سلطه‌گران عالم است.

در بخش دیگر این پیام آمده است: 13آبان تنها یک روز از تقویم سال شمسی نیست بلکه تداعی حرکتی است از بطن جامعه که نشان دهنده اقتدار ملت ایران در مقابل خواسته های دنیای استکبار و نوعی مقابله عینی و عملی با سلطه گری ها و قدرت‌نمایی در برابر توطئه‌ها که به جهان استکبار یاد آوری کنند ایران و ایرانی هیچگاه عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح نمیدهد و هر جا که لازم باشد با تاسی از مکتب عاشورا علیه مستکبران قیام می کند و از شرف و حیثیت و کیان ایران اسلامی دفاع می کند.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک، راهپیمایی روز بزرگ سیزده آبان، حضور پر شور و بیدار مردم همیشه در صحنه به خصوص دانش آموزان و فرهنگیان ایران اسلامی را برای دفاع از کیان انقلاب، حمایت از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و ارزشهای اسلامی و پاسداشت خون شهدا به نمایش خواهد گذاشت و به جهانیان اعلام خواهد کرد که ایران، سرزمین دلیرمردان و دلیرزنان آزاده ای است که با عزت و کرامت انسانی برای دفاع از حریم اسلام و ایران و مبارزه با ظلم و بیداد همیشه بیدار و آگاه و آماده اند. باشد که سربلند باشیم. انشاء الله.

این پیام در ادامه ضمن دعوت ازآحاد جامعه  به ویژه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان می‌افزاید: مراسم تجمع ضد استکباری یوم الله 13 آبان در بهار شنبه ساعت 10 صبح از مقابل مسجد باب الحوائج آغاز و تا میدان امام خمینی (ره) ادامه یابد.

 

حسین فیض الهی  

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.