سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

جشنواره خیرین آبرسان شهرستان بهار با حضور توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ در مجلس،حجت الاسلام والمسلمین مصباح امام جمعه شهرستان،مدیرعامل آبفای استان،معاون جهاد آب آبرسانی وزارت نیرو و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

شناسه خبر: 13770

 

به گزارش نشاط شهر، مهندس فرهاد بختیاری فر مدیر عامل شرکت آبفای استان همدان گفت: با در نظر گیری مشارکت های مردمی در طرح اجرای پروژه های آبرسانی استان همدان،باعث گرد همایی مجمع خیرین آبرسان شده که متشکل ازهیئت مدیره و مدیر عامل است.

 

فرهادی فر در ادامه داد: همانگونه که مطلع هستید هدف از این مجمع سرعت بخشیدن به آب رسانی در تمام استان و روستاها است.

 

مدیر عامل شرکت آبفا استان در ادامه افزود: با وجود کاستی در منابع دولتی و لزوم سرعت بخشیدن در آبرسانی به روستاهای بی آب یا کم آب بتوانیم از سرمایه های خیرین بصورت نقدی و غیر نقدی استفاده کنیم.

 

 

وی در پایان گفت: طبق سنوات گذشته در هر زمینه ای که مردم و خیرین پیوستند نتیجه مثبتی را شاهد بودیم.

 

سپس در ادامه مهدی خان آبادی معاون جهاد آبرسانی وزارت نیرو و عضو مدیره مجمع خیرین آبرسان کشور بیان کرد: افراد خیری که در بحث آبرسانی یاری نمودند بسیار با ارزش و خدا پسندانه بود و اقدام بسیار خوبی بود و شایسته است که در سطح استان و کشور گسترش یابد.

 

 

وی افزود: باتوجه به آمار در سطح کشور ۲۰هزار نفر در روستاها با مشکل کمبود آب شرب مواجه هستند و ۵ هزار روستا نیز فاقد تاسیسات آبرسانی می‌باشند.

 

راضیه کرمی مدیر عامل مجمع خیرین ابرسان گفت: ماه اردیبهشت سال جاری با هدف گذاری به مناطق محروم از شهر به روستا شروع به کار کرده و باتوجه به نتایج ،همدان از ظرفیت خیرین زیادی برخوردار است.

 

در پایان مرادی بازرس مجمع خیرین و کارشناس جهاد آبرسانی گفت: شرکت آبفا با مشارکت بسیج سازندگی قراردادی به مبلغ ۵۰۹ میلیارد تومان دارد و در ۱۶۰ روستا اجرا شده و رشد ۷۴درصدی داشته است.

 

 

روستاهایی که پروژه آبرسانی در آنها انجام شده عبارتند از: گنده جین ،حسین آباد عاشوری ،رسول آباد سفلی،روان و دهنجرد 

 

در پایان مراسم نیز آقای خسروی یکی از خیرین  اهالی روستای دهنجرد چراغ اول را روشن کرد. از کسانی که چاه هدیه کرده بودند تقدیر بعمل امد.

 

برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی