سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

بـه مناسبـت هفتـــه کتاب و کتابخوانی ، شهردار بهار به اتفاق رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بــا حضــور در اداره کتابخـانه هــای عمــومی شهرستان بهار از زحـمات رئیس کتابخانه عمومی شهرستان تقدیـر نمودند.

شناسه خبر: 13789

 

به گزارش نشاط شهر، مهندس شاهین فرجی فر شهردار بهار در این دیدار ضمن گرامیداشت، سالروز درگذشت مفسر بزرگ قرآن علامه طباطبایی و روز کتاب و کتابخوانی و کتابدار گفت : هفته کتاب را به همه علاقمندان، و کتابداران تبریک می گویم و از زحمات و تلاش آنان در عرصه فرهنگ کتاب و کتابخوانی تشکر میکنم.

 

وی در ادامه افزود : رشد ، تعالی و بالندگی هر شهر در افزایش انگاره های درونی شهروندان آن شهر نهفته است و الفت با یار مهربان می تواند سبب ارتقای شخصیتی فرد شود . 

 

وی افزود ؛تعامل بین شهرداری و نهاد کتابخانه های عمومی به افزایش بهره وری کتابخانه ها منجر خواهد شد.

 

آقای ماهری  رئیس شورای شهر بهار  نیز افزود : هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه تشکر و قدردانی کنیم. 

 

 خانم فزونی  رئیس کتابخانه های عمومی شهر بهار  نیز در ادامه ضمن خوش آمد گویی به شهردار و رئیس و عضو شورای اسلامی شهر از حسن نظر آنها تشکر و خاطر نشان کرد و افزود حضور تیم مدیریت شهری حامل این پیام است که افق و چشم انداز این مجموعه برای ارتقاء و پیشرفت شهر در راستای افزایش آموزه های درونی و فرهنگ سازی مناسب در همه زمینه ها است .

 

و در پایان نشست افزود " با مدیریت مهندس شاهین فرجی فر در مدیریت شهری  ،  رشد و شکوفایی در همه ی  حوزه ها مخصوصا در   عمرانی و فرهنگی را  شاهد هستیم. 

 

در پایان این دیدار به مناسبت هفتـــه کتاب و کتابخوانی و به پاس تشکر و قدردانی از زحمات سرکار خانم فزونی  ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهر بهار  تقدیر گردید.

 

و همچنین سرکار خانم فزونی از شهردار و اعضای انجمن کتابخانه شهرستان بهار تقدیر نمودند.

 

و در پایان مراسم شهردار و اعضای شورای اسلامی  از مجموعه کتابخانه بازدید نمودند.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی