سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/9/1 11:04:06
فرماندار شهرستان بهار:

از ابتدای انقلاب تاکنون بسیج خوش درخشیده است

دکتر مجتبی فيض اللهی فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک هفته بسیج، بر ضرورت و جایگاه اهمیت بسیج تاکید کرد و اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تاکنون بسیج و بسیجی خوش درخشیده است.

شناسه خبر: 13791

 

به گزارش نشاط شهر، در دومین روز از هفته بسیج، فرماندار شهرستان بهار و فرمانده سپاه ناحیه بهار و جمعی از رؤسای دستگاه های اجرايي و بسیجیان و رزمندگان با امام جمعه شهرستان بهار دیدار کردند .

 

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار با تبریک آغاز هفته بسیج، بسیج را وظیفه شناسی دانست و گفت: بسیج شعار نیست، شعار او عمل اوست، بسیج تداعی گر ولایت مداری است 

 

امام جمعه شهر بهار نمونه بارز یک بسیجی را سید حسن نصرالله معرفی کرد و بیان داشت: اگر بدانم رضایت ولی در چیست، تعلل نمیکنم و آن را انجام میدهم 

 

وی با اشاره به خطبه ۱۸۷ نهج البلاغه حضرت علی (ع) ادامه داد: حضرت علی علیه‌السلام در این خطبه پدر و مادر خود را فدای کسانی که در آسمان مشهور هستند و در زمین جمهول، بسیجیان هم جزو کسانی هستند که در زمین گمنام و شناخته نشده هستند.

 

در ادامه دکتر مجتبی فيض اللهی فرماندار شهرستان بهار ضمن تبریک هفته بسیج، بر ضرورت و جایگاه اهمیت بسیج تاکید کرد و اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا کنون بسیج خوش درخشیده است؛ دفاع از مقدسات و استکبار ستیزی از رویکرد های بسیج می‌باشد و امام خمینی ره نیز فرمان تشکیل بسیج و ۲۰ میلیون نفری ارتش را دادند، نقش بسیج در راستای تقویت ساختار های درونی و ترویج سبک زندگی ایرانی انکار ناپذیر است چرا که بسیجیان همیشه به مقدسات پایبند هستند.

 

فیض اللهی با اشاره به کارکرد های بسیج ادامه داد: بسیج گفتمان های مقدس و ترویج سبک زندگی اسلامی بسیار موثر بخش بوده است و فعال نمودن منابع غیر فعال با حضور داوطلبانه بسیجیان نیز نمونه ای از کارکرد ها می‌توان عنوان کرد و لازم به ذکر است که تقویت و توسعه اردو های جهادی نیز توسط بسیج یکی از اقدام های بسیار مهم بوده که بسیج نقش مهمی ایفا نموده است که جای تقدیر و تشکر را از این بسيجيان جان بر کف داریم .

 

وی نیز با اشاره به ضرورت درک الزامات ۴۰ ساله انقلاب بیان کرد: ما در طی ۴۴ سال انقلاب به این نتیجه رسیدیم که برای اینکه بتوانیم در مقابل استکبار بایستیم باید همگان و ملت ایران بسیج شوند .

 

در ادامه مهدی هندی ورکانه فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار از برگزاری ۲۵۰ عنوان برنامه های متنوع در سطح شهرستان بهار خبر داد و گفت: در اولین روز از هفته بسیج یکسری پروژه های افتتاحی شاخص صورت خواهد پذیرفت و علاوه بر اینکه ۱۲ حوزه مقاومت و ۱۲۶ پایگاه مقاومت همه پایگاه ها برنامه دارند؛ ۱۸ قشر بسیج دیگر نیز مطابق با فعالیت های حوزه خود نیز برنامه هایی را طی هفته بسیج خواهند داشت .

 

هندی ورکانه با بیان اینکه "رسیدگی به محرومان و نیازمندان یکی از اقدامات دستور کاری سپاه و بسیج" است افزود: ۴۰ نقاط مختلف در سطح شهرستان بهار جهت ساخت منزل برای محرومان و نیازمندان شناسایی شده و در حال ساخت می‌باشد که به صورت نمادین به مناسبت هفته بسیج مراسم افتتاحیه مسکن در روستای سيمين برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهار؛ اجتماع دختران حاج قاسم در فرهنگسرای آیت الله بهاری (ره)؛ مراسم کلنگ زنی درمانگاه برای بسیجیان شهرستان مرکزیت شهر بهار کنار مسکن مهر برآورده ۵۰ میلیارد تومان، مصاحبه خبری و برگزاری مسابقات در فضای مجازی، اجتماع حضور خانواده های علوی در مصلی مهاجران ،جلسه هیئت اندیشه ورز بسیج کارگری در لالجین ، افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی دستاورد های بسیجیان در روستای زاغه ؛ همایش بسیجیان و همراه با تجلیل از آنها در سالن آمفی تئاتر؛ دیدار بسیجیان با امام جمعه شهرستان و عطر افشانی وغبارروبی گلزار شهدا و.. از برنامه های شاخص و برنامه ریزی شده در هفته بسیج برشمرد.

 

 برای مشاهده گزارش تصویری کلیک نمایید.

 

فاطمه بدرلو 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی