سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرمانده انتظامي شهرستان بهار: اکیپ گشت انتطامی در سطح شهر با تیزبینی و هوشمندی به فردی مشکو ک و طبق مقررات وی را توقیف نمود. که در بررسی انجام شده و انجام اقدامات پلیسی متهم دارای سابقه ارتکاب ۱۱ فقره سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در یکی از شهرستانهای همجوار بوده است.

شناسه خبر: 13795

 

به گزارش نشاط شهر، فرمانده انتظامي شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس دراین باره افزود: اکیپ گشت انتطامی در سطح شهر با تیزبینی و هوشمندی به فردی مشکو ک و طبق مقررات وی را توقیف نمود. که در بررسی انجام شده و انجام اقدامات پلیسی متهم دارای سابقه ارتکاب ۱۱ فقره سرقت دوچرخه و موتورسیکلت در یکی از شهرستانهای همجوار بوده است.

 

سرهنگ حیدری تصریح کرد متهم در شهرستان قصد سرقت داشته که قبل از هراقدمی توسط پلیس بهار  دستگیر شد‌و با تشکيل پرونده به مرجع قضائي صالحه معرفی گردید . 

 

فرمانده انتظامي شهرستان بهار در خاتمه با تاکید بر اینکه شهروندان حضور افراد مشکوک و معلوم الحال را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند . به مجرمین و افرادی که قصد انجام هرگونه بزه را دارند هشدار داد که شهرستان بهار محل امنی برای  این افراد نخواهد بود و چشمان تیزبین پلیس مقتدر  آنها را کنترل خواهد کرد و به موقع در دام پلیس و قانون خواهند افتاد.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.