سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

علی رضایی سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از فعال بودن دوربین های ترافیکی شهر همدان خبر داد و آخرین وضعیت انواع دوربین های ترافیکی شهر همدان را تشریح کرد.

شناسه خبر: 13806



به گزارش نشاط شهر، علی رضایی سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از فعال بودن دوربین های ترافیکی شهر همدان خبر داد و آخرین وضعیت انواع دوربین های ترافیکی شهر همدان را تشریح کرد.

دوربین‎های محدوده طرح ترافیک ورود به مسیرهای منتهی میدان امام(ره):
به منظور بهبود عملکرد و مکانیزه کردن کنترل ترافیک، چهار دوربین در هریک از خیابان‌های شریعتی، باباطاهر، شهدا و تختی نصب و اجرا شده است که طبق مصوبه شورای همتا، ورود خودروها به محدوده طرح ترافیک شهر همدان از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۱ #ممنوع است.

دوربین‎های محدوده طرح زوج و فرد پلاک خودروها:
 برای طرح زوج و فرد پلاک خودروها  ۶ دوربین پلاک‌خوان در خیابان‌های شریعتی، بوعلی، بین‌النهرین، بلوار آیت‌ا… مدنی، بلوار آیت‌ا… کاشانی و بلوار خواجه‌رشید نصب و اجرا شده است که محدوده این طرح شامل: بلوارهای علویان، هگمتانه، خواجه‌رشید، کاشانی، مفتح و محورهای (میدان دانشگاه- خیابان میرزاده عشقی- میدان شریعتی)؛ (میدان دانشگاه- خیابان طالقانی- فلکه فردوسی- چهارراه تختی)؛ (میدان دانشگاه- خیابان بوعلی- آرامگاه بوعلی)؛ (آرامگاه بوعلی-بلوار مدنی- چهارراه تختی) و (آرامگاه بوعلی- بلوار خواجه‌رشید- چهارراه خواجه‌رشید)  می‎باشد و ورود خودروها به محدوده طرح زوج و فرد از ساعت ۱۶ الی ۲۱ #ممنوع بوده و در حال حاضر امکان صدور مجوز ورود به طرح زوج و فرد برای هیچیک از شهروندان وجود ندارد.

دوربین های ثبت تخلف سرعت در سطح شهر:
 همچنین در حال حاضر ۱۱ دوربین ثبت تخلف سرعت در سطح شهر همدان در بلوارهای ولایت، مطهری، فاطمیه، شهید احمدی‌روشن، ارتش، ارم (۲ عدد)، آیت الله نجفی، سردار همدانی و بلوار فرودگاه (۲ عدد) فعال هستند که تخلفات را ثبت و ضبط می‌کنند.


 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی