سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهار به ریاست فرماندار و با حضور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 13814

 

 به گزارش نشاط شهر، فرماندار شهرستان بهار در این جلسه گفت: آموزش و آگاهی بخشی در راس همه راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی قرار دارد.

 

وی افزود : معضل اعتیاد موجب بروز مشکلات مختلف اجتماعی در سطح جامعه میشود و همه مسئولین و مردم نسبت به پیشگیری و مبارزه با این معضل بزرگ اجتماعی وظیفه دارند و باید پای کار باشند.

 

مجتبی فیض اللهی خاطر نشان کرد، پیشگیری و آموزش  در راس همه راهکارهای مقابله با آسیب های اجتماعی قرار دارد و با آموزش ،اطلاع رسانی و آگاه سازی می تواند مردم به ویژه جوانان را نسبت به پیامدهای ناگوار  این بلای خانمان سوز هوشیار نموده و از ابتلای به مواد مخدر جلوگیری نمود.

 

سپس حمزه عبد کوند دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت : با اجرای طرح های مختلف آموزشی و توجیهی می توان نسبت به جلوگیری از ابتلا و نیز مبارزه با مواد مخدر در سطوح مختلف جامعه اقدام نمود و اجرای طرح یاری گران زندگی در مدارس و روستاها از جمله اقدامات مهم در این حوزه است.

 

همچنین در این جلسه دبیر و اعضای شورا گزارشی از اقدامات بعمل آمده در راستای پیشگیری و مبارزه با موادمخدر ارائه دادند.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی