سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی دریافت پیام های مردمی مبنی بر پیگیری ساخت مسکن ملی بهار گفتگویی داشتیم با خسروی سرپرست بنیاد مسکن شهرستان، وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی ساخت مسکن ملی کلید میخورد گفت: شهرداری شهر بهار هر زمان که پروانه را صادر کند بنیاد مسکن دست به کار می‌شود.

شناسه خبر: 13887

 

به گزارش نشاط شهر، طی دریافت پیام های مردمی مبنی بر پیگیری ساخت مسکن ملی بهار گفتگویی داشتیم با خسروی سرپرست بنیاد مسکن شهرستان بهار، وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی ساخت مسکن ملی بهار کلید میخورد گفت: شهرداری شهر بهار هر زمان که پروانه را صادر کند بنیاد مسکن بهار دست به کار می‌شود.

 

وی افزود: درحال حاضر پی کنی زمین مسکن ملی به صورت کامل انجام شده و آماده اجرای فوندانسیون می‌باشد.

 

چند روز بعد همین مسئله را از شهردار شهر بهار مهندس شاهین فرجی فر جویا شدیم وی در این خصوص گفت: سه روز قبل بنیاد مسکن شهرستان بهار برای کسب پروانه ساخت مسکن ملی مراجعه کرد و اقدامات لازم انجام می‌شود تا هر چه سریع تر ساخت مسکن ملی آغاز شود و مردم عزیز شهرمان صاحب خانه شوند‌. 

 

همچنین فرماندار شهرستان بهار در باره این موضوع گفت: در خصوص مسکن ملی سه پهنه ۲۵هکتاری در محدوده‌ی شهر بهار اضافه شد که فاز اول در ۱۲۰واحد آغاز شده است. همچنین در بخش لالجین با توافق مالکان سند، ملک جهت ساخت مسکن ملی به نام دولت انتقال داده شد. در مهاجران نیز اراضی ملی به راه و شهرسازی واگذار گردید و در صالح آباد زمین‌ها به صورت ویلایی در نظر گرفته شده است.

 

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی