سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

ششمین جلسه شورای فرهنگی عمومی با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه و مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

شناسه خبر: 13905

 

به گزارش نشاط شهر، ششمین جلسه شورای فرهنگی عمومی با حضور حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه و مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

 

 ابتدا حسینی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهار از مصوبات جلسه گذشته  خبر داد و گفت: یکی از مصوبات مهم جلسه قبل، بحث عفاف و حجاب در ادارات بود که مطرح شده و مصوب شده بود.

 

فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در ادامه تشریح کرد: در انتخابات  دو بخش مطرح هست بخش اول، کنترل شبکه‌های مجازی که کاندیداها روش‌ها و احترام به قوانین را می بایست در نظر بگیرند. بخش دوم مشارکت در سطح شهرستان بهار است که ۴۰دستگاه اجرایی وجود دارد که هر یک ازاین دستگاه‌های اجرایی باید متناسب با سازوکار  و بررسی و گزارشات عمل کنند و اینگونه مشارکت حداکثری را داریم.

 

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: هر هفته جلساتی را برگزار میکنیم که دستگاه های اجرایی برنامه ها و ایده های خود را بازگو کنند تا بتوانیم به جمع بندی و نتیجه گیری مطلوبی داشته باشیم .

 

فرماندار شهرستان بهار گفت: از نیروی انتظامی و پلیس فتا و دستگاه اجرایی مربوطه می خواهیم ورود کنند تا کاندیداهای انتخابات به تبلیغات زودهنگام و تخریب یکدیگر نپردازند  و انتخابات سالمی پیش رو داشته باشیم 

 

در پایان جلسه نیز هریک از حضار ایده‌ها و نظرات خود را مطرح کردند.

 

سپس حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح گفت: اول خوب است مباحثی مطرح  شود که اولویت مدیران شهرستانی به مبحث مصوبات فرهنگی عمومی باشد که متأسفانه ضمانت اجرایی نداریم

 

وی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پاسخگو باشند و مسائل شهرستان دغدغه اول باشد زیرا مردم از مسئولین انتظار پاسخگویی دارند.

 

امام جمعه شهرستان بهار گفت: مهم‌ترین موضوعی که این روزها مطرح است تب داغ انتخابات و الویت اصلی، مشارکت مردم در انتخابات است که باید مردم را با امید و آرامش دعوت به حضور پرشور در انتخابات کرد و هرچقدر نزدیکتر می‌شویم حضور کاندیداها نیز پر رنگ می‌شود و بداخلاقی هایی که ممکن است شکل بگیرد، که باید تمام توان خود را ترسیم نموده تا صره از ناصره کنیم تا مردم با برنامه‌های مشخص کاندیداها، با تصمیم گیری درست نماینده در حد قوه مقننه انجام دهند.

 

مصباح گفت: برای حضور پر رنگ مردم و مشارکت رأی اولی‌ها و مردم از تریبون خطبه‌های نمازجمعه نیز استفاده می‌کنیم .

 

وی با اشاره به اختلاس چای دبش گفت: زمان اختلاس چای دبش زمان خوبی برای مطرح کردن نبود چرا که از سال ۹۷تا ۱۴۰۱ باید جلوی این فاجعه گرفته می‌شد.

 

 

آرزو میرزایی

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی