سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/10/2 00:19:55
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار خبر داد:

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان بهار در دی ماه سال جاری

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: گسترش عدالت آموزشی و ارتقای شاخص های آموزش و پرورش در راستای توسعه آموزش و پرورش با همت بلند خیرین مدرسه ساز تحقق می یابد.

شناسه خبر: 13912

 

به گزارش نشاط شهر، در این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت:گسترش عدالت آموزشی و ارتقای شاخص های آموزش و پرورش در راستای توسعه آموزش و پرورش با همت بلند خیرین مدرسه ساز تحقق می یابد.

 

حسین فیض الهی تأکید کرد: گسترش کار خیر و فرهنگ مدرسه سازی در کشور به برکت وجود خیرین است و خیرین با کمک خود در سال های اخیر در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت اسلامی پشتیبانی کرده اندوی ادامه داد: اقدامات خیرین بسیاری از دل ها را روشن و بسیاری از انسانها را از جهالت بیرون خواهد آورد و ارزش والای عمل نیک خیرین در نزد پروردگار محفوظ است.

 

مدیر آموزش و پرورش از برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در دیماه خبر داد و افزود: هر ساله جشنواره خیرین مدرسه ساز در شهرستان بهار با حضور یک هزار نفری خیرین برگزار می شود که امسال نیز این جشنواره به همت خیرین مدرسه ساز  در ماه آینده برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: تلاش خیرین در تامین بخشی از کمبود های فضای آموزشی در سطح شهر و روستاها ستودنی است.

 

فیض الهی اضافه کرد: عمده مشکل مدارس شهرستان کمبود تجهیزات آموزشی است و امسال مبلغ ۳ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی توسط نوسازی مدارس در مدارس توزیع شده است.

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی