سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

شهردار بهار با صدور پیامی به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت امام خميني (ره)، ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر؛ این روز را به‌تمامی بانوان فداکار و سخت‌کوش شهر بهار تبریک و تهنیت گفت.

شناسه خبر: 13965

 

به گزارش نشاط شهر، شهردار بهار با صدور پیامی به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت حضرت امام خميني (ره)، ضمن گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام زن و مادر؛ این روز را به‌تمامی بانوان فداکار و سخت‌کوش شهر بهار تبریک و تهنیت گفت.

 متن کامل پیام «شاهین فرجی فر » به مناسبت ميلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته زن و ولادت حضرت امام خميني (ره) به شرح ذیل است:

اللّهمّ صلّ علی فاطمه و أبیها و بعلها و بنیها بعدد ما أحاط به علمک

میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (س)، در حقیقت ولادت فرشته نجات بشریت و مشعل فروزان هدایت و رستگاری است. فاطمه (س)، انسیه حوراء، کوثر تمام ناشدنی و چشمه جوشان عصمت و عفت است که تاریخ را در برابر عظمت و فرزانگی خویش به تعظیم وا‌می‌دارد.

این ولادت باسعادت که به‌درستی و شایستگی به‌روز مادر نام‌گذاری شده فرصت ارزنده و مناسبی است تا از این رهگذر به تبیین نقش مهم و ارزشمند بانوان مسلمان در عرصه‌های مهم تاریخی و اجتماعی پرداخته شود چراکه سیره متعالی حضرت صدیقه طاهره (س)، خود، الگویی تمام‌عیار و کامل برای همه بانوان در این رابطه است.

اینجانب با گراميداشت سالروز میلاد موفور السرور حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاكش حضرت امام خميني (ره)؛ روز مادر و هفته زن را به جامعه بانوان ایران اسلامی به‌ویژه تمامی بانوان فداکار و سخت‌کوش شهر بهار  تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت همگان را در پرتو منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

شاهین فرجی فر 

شهردار بهار

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی