سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سیدهادی مصطفوی معاون قضائی رئیس کل و معاون توسعه حل اختلاف استان، روز شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ با حضور در آموزش و پرورش شهرستان بهار به تشریح برنامه های ستاد ملی صبر و نحوه اجرای طرح های مصلحین و صلح یاران دانش آموزی و تشکیل هیئت های صلح در سطح مدارس، محلات و ادارات پرداخت.

شناسه خبر: 13984

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی معاونت حل اختلاف دادگستری استان همدان، سیدهادی مصطفوی معاون قضائی رئیس کل و معاون توسعه حل اختلاف استان، روز شنبه ۱۴۰۲/۱۰/۱۶ با حضور در آموزش و پرورش شهرستان بهار به تشریح برنامه های ستاد ملی صبر و نحوه اجرای طرح های مصلحین و صلح یاران دانش آموزی و تشکیل هیئت های صلح در سطح مدارس، محلات و ادارات پرداخت.

 

در این جلسه که با حضور مدیر آموزش و پرورش، روسای حوزه علمیه، اداره تبلیغات، اداره ارشاد، شهردار و رییس شورای شهر و مدیر مجتمع شوراهای حل اختلاف شهرستان بهار برگزار گردید، طرح صلح یاری دانش اموزی در سطح مدارس استان تبیین و سپس درباره توسعه فرهنگ مصالحه در جامعه از طریق کمیته های مصلحین و طرح شمیم رضوی در مساجد، محلات و ادارات تشریح گردید.

 

مدیران و مسئولان حاضر در جلسه نیز ضمن استقبال از طرح های دادگستری استان، امادگی خود را جهت اجرایی شدن ان در شهرستان بهار بصورت پایلوت، با بهره مندی از ظرفیت های والای این شهرستان، اعلام نمودند.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی