سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

سید هادی مصطفوی با حضور در شورای حل اختلاف شهرستات بهار ضمن دیدار با اعضای این شورا به سوالات و شبهات آنان در مورد مسائل مختلف از جمله نحوه استقرار دادگاه صلح و وضعیت نیروهای شورا پس از اجرای این قانون پاسخ داد و از تلاش های رابط این شورا و رئیس دادگستری این شهرستان در خصوص وضعیت مطلوب شورای حل اختلاف بهار تقدیر نمودند.

شناسه خبر: 13988

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی معاونت حل اختلاف دادگستری استان همدان، صبح شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ سید هادی مصطفوی با حضور در شورای حل اختلاف شهرستات بهار ضمن دیدار با اعضای این شورا به سوالات و شبهات آنان در مورد مسائل مختلف از جمله نحوه استقرار دادگاه صلح و وضعیت نیروهای شورا پس از اجرای این قانون پاسخ داد و از تلاش های رابط این شورا و رئیس دادگستری این شهرستان در خصوص وضعیت مطلوب شورای حل اختلاف بهار تقدیر نمودند. 

 

وی در ادامه و با حضور رئیس دادگستری شهرستان بهار از هشت نفر از کارکنان نمونه این شورا بر اساس ارزیابی عملکرد شش ماهه اول سال ۱۴۰۲ تقدیر بعمل آورد. 

 

در بخش دوم بازدید معاون حل اختلاف دادگستری استان همدان،سید هادی مصطفوی ضمن بازدید از شورای حل اختلاف ۱گصالح آباد، از نزدیک با کارکنان این شورا دیدار و مشکلات آنان را بررسی نمود. 

 

با توجه به ارزیابی عملکرد شش ماهه اول ۱۴۰۲، از دو  از کارکنان شورای حل اختلاف صالح آباد توسط معاون حل اختلاف استان همدان تقدیر بعمل آمد.

 

همچنین ایشان با حضور در دادگاه بخش صالح آباد از زحمات ریاست این دادگاه نیز در جهت توجه ویزه به شورای حل اختلاف تقدیر نمودند. 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی