سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

در ادامه نشست های انتخاباتی که در راستای مشارکتهای مردمی ،امید آفرینی و افزایش رضایتمندی با گروه های هدف برگزار می گردد، نشست فرماندار شهرستان و معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرماندار بهار با ائمه جماعت ،مبلغین و روحانیون شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

شناسه خبر: 14042

 

به گزارش نشاط شهر، در ادامه نشست های انتخاباتی که در راستای مشارکتهای مردمی ،امید آفرینی و افزایش رضایتمندی با گروه های هدف برگزار می گردد، نشست فرماندار شهرستان و معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرماندار بهار با ائمه جماعت ،مبلغین و روحانیون شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد. 

 

در این نشست ابتدا رضا شالبافیان معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان بهار گزارشی از آخرین تحولات انتخاباتی به ویژه روند فعالتهای ستاد انتخابات در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ ارائه نمود .

 

سپس فرماندار شهرستان بهار گفت: مهمترین رویکرد شهرستان در برگزاری انتخابات پیشرو رعایت چهار اصل مهم مورد تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت است.

 

دکتر مجتبی فیض اللهی تصریح کرد: فرایند انتخابات نیازمندبرنامه‌ریزی‌های متعددی است که بایستی به درستی و در چارچوب قانون رقم بخورد تا شاهد انتخابات باشکوهی باشیم و برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی که نظامی مردم سالار دینی است افزوده شود.

 

وی ادامه خاطر نشان کرد : همه ما مکلف و موظف هستیم ضمن اطلاع رسانی و آگاهی بخشی ،با جهاد تبیین زمینه‌های برگزاری انتخاباتی پرشور را رقم بزنیم.

 

در پایان این نشست حاضرین به بیان برخی نظرات و پیشنهادات در جهت حضور حداکثری مردم عزیز در پای صندوق های رای پرداختند.

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی