سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بهار از شرکت بیش از ۹۲ هزار نفر از جمعیت هدف شهرستان بهار در پویش غربالگری فشار خون و دیابت خبر داد.

شناسه خبر: 14100

 

به گزارش نشاط شهر، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بهار از شرکت بیش از ۹۲ هزار نفر از جمعیت هدف شهرستان بهار در پویش غربالگری فشار خون و دیابت خبر داد.

 

خانم دکتر شفیعیان رئیس مرکز بهداشت شهرستان بهار طی گفتگویی با روابط عمومی شبکه با تقدیر از کلیه عوامل اجرایی پویش ملی سلامت در شهرستان بهار و همچنین مشارکت عالی شهروندان و روستائیان در اجرای این طرح اظهار داشت:با تلاش و کوشش و همت همگانی کارکنان حوزه سلامت شهرستان و حمایت های مسئولین شهرستانی و مشارکت چشمگیر جمعیت بالای ۱۸ سال در سطح شهرستان این پویش با پوشش صد درصدی در شهرستان با موفقیت به پایان رسید که موفق به کسب رتبه دوم در استان همدان شدیم .

 

وی ضمن تبریک کسب این افتخار برای شهرستان گفت در اجرای این طرح ۹۲۶۶۴ نفر از جمعیت هدف شهرستان غربالگری شده که از این تعداد حدود ۱۶۸۴ نفر مشکوک به فشار خون بالا،۲۱۷۲۶ نفر پیش فشار خون،۸۳۹ نفر مشکوک به دیابت و ۸۴۰۶ نفر پیش دیابت شناسایی شدند.

 

دکتر شفیعیان یادآور شد افراد شناسایی شده مشکوک فشار خون بالا و مشکوک به دیابت که  از میزان فشار خون و قند خون خود اطلاع نداشتند  جهت ویزیت پزشک، انجام آزمایشات تکمیلی، مراقبت و درمان و پیگیری های بعدی  به مراکز خدمات جامع سلامت ارجاع داده شدند.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی