سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار انتخابات را مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: با توجه اهمیت انتخابات که مقام معظم رهبری بارها به آن تاکید کردند، امسال برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری رقم خواهد خورد و رقابت شرافتمندانه برای شهرستان به ارمغان خواهد آمد.

شناسه خبر: 14106

 

به گزارش نشاط شهر، به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت علی(ع) و گرامیداشت روز پدر، مراسم جشنی به همت پایگاه مقاومت ۶ مقداد و هیئت امنا این مسجد با حضور فرماندار بهار و مدیر آموزش و پرورش و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهار و عموم مردم شریف شهر بهار در مسجد امام حسین (ع) برگزار شد

 

در این مراسم دکتر مجتبی فیض اللهی ضمن عرض تبریک ولادت با سعادت حضرت امیرالمؤمنین(ع) و روز پدر عنوان کرد: بی شک خداوند تبارک و تعالی زمانی که جهانیان را خلق کند کعبه را به عنوان محلی امن برای بشریت قرار داد، کعبه مکانی معنوی که مولا علی علیه‌السلام در این مکان مقدس چشم به جهان گشوده و خادمی در این مسیر از افتخارات ماست.

 

فیض اللهی با اشاره به ایام پیش رو دهه فجر گفت: ایام یوم الله دهه فجر را در پیش داریم، روزی که خون بر شمشیر پیروز و وعده الهی تحقق یافت؛ این انقلاب با حضور حداکثری مردم ولایتمدار هم اکنون پابرجا و مستحکم تر می‌باشد در همین راستا برنامه های متعددی در دستور کار قرار گرفته است .

 

فرماندار شهرستان بهارانتخابات را مظهر قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و ادامه داد : با توجه اهمیت انتخابات که مقام معظم رهبری بار ها اعلام فرمودند امسال برگ زرین دیگری برای نظام مقدس جمهوری رقم خواهد خورد و رقابت شرافتمندانه برای شهرستان به ارمغان خواهد آمد 

 

وی همچنین از تمامی عموم مردم شریف شهر بهار در مسجد امام حسین (ع) دعوت به عمل آورد تا بار دیگر با حضور پر شکوه خود در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین مجلس خبرگان رهبری سهمی در استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشند .

 

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر زارعی مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری ره به روایاتی از حضرت علی علیه‌السلام و زندگی نامه و شخصیت این حضرت پرداخت.

 

گفتنی است که این جشن با اجرای برنامه های شاد و متنوع منجمله، سخنرانی حجت‌الاسلام زارعی ،هنرمندی حسن رمضانی، مدیحه سرایی مهرداد میرزائی، مسابقه و .. همراه بود و مردم شریف میهمان سفره اهل بیت بودند.

 

فاطمه بدرلو

 

 

برای مشاهده گزارش تصویری از این مراسم کلیک نمایید.

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی