سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/11/11 21:45:22

این دغدغه خانواده ها را جدی بگیرید

در پی دریافت گزارشات و تماس برخی از اولیاء در رابطه با درگیری چند تن از دانش آموزان دختر در یکی از مدارس شهر بهار، نشاط شهر پیگیر این ماجرا شد.

شناسه خبر: 14140

 

به گزارش نشاط شهر، نزاع و درگیری بین دو دانش آموز مقطع راهنمایی در خارج از مدرسه شروع می‌شود و به حدی شدت میگیرد که خانواده های دانش آموزان نیز به موضوع ورود کرده و بحث و درگیری به مدرسه کشیده میشود. در پی این اتفاق دانش آموزان دیگر نیز دچار استرس و ترس از این حادثه می‌شوند.

 

برسی های اولیه حکایت از ضعف و عدم مدیریت صحیح آموزش و پرورش در برگزاری این دست برنامه ها و مدیریت دانش آموزان دارد چرا که اگر درگیری شدت گرفته بود و موجب وقوع حادثه ای ناگواری در بین والدین یا دانش آموزان میشد، چه کسی پاسخگو بود؟!

 

بماند که در این شرایط مردم بیشتر به آسایش و آرامش نیاز دارند.

 

این موضوع از آن جهت مهم می‌شود که گزارشگر پایگاه خبری نشاط جهت پیگیری و اطلاع از ابعاد این اتفاق با رئیس آموزش و پرورش تماسی حاصل می‌کند.

 

 اما آنچه باعث تعجب می‌شود تلاش این مدیر در جهت لاپوشانی کردن مسئله به جای پیگیری علل و رفع ضعف های آن مدیریت و تلاش برای ایجاد محیطی امن تر برای دانش آموزان و رفع نگرانی های اولیاء دانش آموزان است که نگرانی ها را از چنین مدیریتی و افکاری دو چندان می‌کند.

 

لذا اداره آموزش و پرورش باید پاسخگوی این موضوع باشد؛ در برابر خشونت اعمال‌شده بین دانش‌آموزان چه‌برخورد بازدارنده‌ای باید انجام داد؟چه برنامه های مدیریتی در این خصوص اعمال میشود؟!

 

حال از آموزش و پرورش انتظار میرود خبر را از همه‌ی جوانب تکمیل کرده و در اختیار مخاطبان و شهروندان قرار دهد.

 

 

 

 


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.