سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

با توجه به دریافت پیام مردمی مبنی بر آتن دهی ضعیف در برخی نقاط شهر به ویژه نقاطی از شهرک فرهنگیان، خبرنگار نشاط شهر پیگیر این مسئله شد و با رئیس اداره مخابرات و فرماندار شهرستان بهار به گفتگو پرداخت.

شناسه خبر: 14143

 

به گزارش نشاط شهر، با توجه به دریافت پیام مردمی مبنی بر آتن دهی ضعیف در برخی نقاط شهر به ویژه نقاطی از شهرک فرهنگیان، خبرنگار نشاط شهر پیگیر این مسئله شد و با رئیس اداره مخابرات و فرماندار شهرستان بهار به گفتگو پرداخت.

 

محمد اصلانی رئیس اداره مخابرات شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار ما عنوان کرد: در تاریخ ۱۴۰۲/۹/۲۰ با دکتر توسلی و رئیس اداره مخابرات کبودرآهنگ جلسه ای برگزار کردیم و برای این موضوع به تهران رفتیم و با مهندس سلطانی رئیس مخابرات کل شرکت ایران جلسه‌ای داشتیم.

 

وی افزود: برای رفع مشکل آنتن دهی آن منطقه قرار بر این شد که آنتی BTS که در کنار کلانتری ۱۱ واقع شده جابه جا شود و با این اقدام مشکل آنتن دهی مشترکین منطقه رفع شود. 

 

اصلانی اظهار کرد: همچنین دستگاه‌ جدیدی در شهرک فرهنگیان نصب خواهد شد و تمام ارتباط مشترکین از آن طریق انجام می‌شود این گونه سرعت اینترنت نیز بهبود میابد و طی جلسه ای که با دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان بهار داشتیم مقرر شد که حدود ۵۰ متر زمین در نقطه ای از شهرک فرهنگیان در اختیار ما گذاشته شود تا دستگاه مربوطه و سایر تجهیزات در آن محل نصب گردد و مشکل آن سه هزار نفر مشترکین منطقه رفع شود.

 

همچنین دکتر فیض الهی فرماندار شهرستان بهار بیان کرد: طبق مذاکراتی که با مهندس فرجی فر شهردار بهار داشتیم تصمیم گرفته شد نقطه ای از شهرک فرهنگیان برای نصب تجهیزات در کانکس هایی اختصاص یابد و خطوط را منتقل کنیم.

 

فاطمه بدرلو

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی