سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار، شفیعی معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، خسروی رئیس بنیاد مسکن و رشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی از پروژه نهضت مسکن ملی بهار بازدید کردند.

شناسه خبر: 14220

 

به گزارش نشاط شهر، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار، شفیعی معاونت عمرانی و برنامه ریزی فرمانداری، خسروی رئیس بنیاد مسکن و رشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی از پروژه نهضت مسکن ملی بهار بازدید کردند.

 

فیض الهی فرماندار شهرستان بهار در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات و مطالباتی که مردم فهیم شهرستان بهار  داشتند موضوع نهضت ملی مسکن بود و تامین مسکن برای متقاضیانی که به هر دلیلی صاحب مسکن نبودند مورد پیگیری قرار گرفت.

 

وی در ادامه مطلب افزود: فاز اول ۱۲۰ واحدی که مستلزم فدانسیونهای ده سال پیش غیر فنی و غیر اصولی بود برچیده شد و طی فرایندی حل شد و در بحث معارضین نیز با جلساتی که داشتیم دیگر از این باب هم مشکلی نیست.

 

وی در پایان گفت: در حال حاضر مشغول بتن سازی هستیم و الویت با کسانی است که اول ثبت نام کرده و مبلغ را واریز کرده‌اند.

 

در ادامه خسروی رئیس بنیاد مسکن تصریح کرد: با توجه به اهتمام ویژه ای که فرماندار محترم شهرستان داشتند و طی مراحل پیگیری و جلسات متعددی که با جهاد کشاورزی و منابع طبیعی داشتیم زمین های خوب در شهرستان بهار شامل شهر بهار، لالجین، صالح آباد و مهاجران می باشد.

 

وی افزود: زمین های تملک شده بیش از ۵۰ هکتار است که ظرفیت بیش از حد متقاضیان را داریم. طی توافق نامه‌ای که امضا شد مشکلی برای انتقال سند نداریم. در شهر صالح آباد و مهاجران تصمیم به گروه سازی گرفتیم که در شهر صالح آباد نیمی انجام شده و نیمه دیگر در سال آینده و در مهاجران متقاضیان کم ثبت نام کردند.

 

وی در پایان گفت: در شهر بهار ۲۱ هکتار و ۱۶۰۰ متقاضی در سه بلوک که فاز اول ۱۲۰واحدی است  و در شهر لالجین  ۴۳۰ نفرمتقاضی که در حال پیگیری و در حال ثبت سند هستیم.  

 

رشیدی رئیس اداره راه و شهرسازی گفت: سعی کردیم که زمین های مطلوب را برای این پروژه در نظر بگیریم سندها نسخ هستند و با سرعت خوبی پیشرفت میکنیم ان شا ءالله سال ۱۴۰۳همه صاحب مسکن میشوند.

 

 وی در پایان گفت: برای ۵ هکتار در شهر لالجین هم در حال ثبت سند هستیم و ۵ هکتار دیگر منتظر طرح ماده ۵ است که برگزار شود و ساخت مسکن ملی به صورت گروه سازی قرار است انجام شود.

 

 

 

آرزو میرزایی 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی