سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/11/28 22:25:08
در حاشیه نمایشگاه گردشگری تهران مطرح شد

امسال سال همدان است

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه امسال سال همدان است، گفت: اتحاد و همدلی که در همدان برای جهانی شدن، شکل گرفته ستودنی است و باید حفظ شود.

شناسه خبر: 14234

 

به گزارش نشاط شهر به نقل از میراث‌ آریا، سیدمصطفی فاطمی، در آخرین روز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و در حاشیه بازدید از غرفه استان همدان گفت: در همدان کارهای خوبی برای ثبت جهانی هگمتانه و مرکز تاریخی همدان انجام شده است. 

 

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: پرونده ثبت جهانی همدان قوی و نظر نهایی ارزیاب یونسکو نیز مثبت بود، مهم‌ترین دستاورد پرونده اتحاد و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی همدان بود که باید حفظ شود.

 

فاطمی با اشاره به اینکه شرایط کلی کشور تاثیر بسزایی در پرونده دارد، اظهار کرد: اتحاد و همدلی ایجاد شده در همدان نباید پس از ثبت جهانی از بین برود و اگر تداوم داشته باشد، همدان روزهای بهتری را تجربه می‌کند. 

 

مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه همدان به زیرساخت‌های گردشگری بیشتر و بهتری نیاز دارد، افزود: اقدامات زیرساختی خوب در استان انجام شده و باید ادامه داشته باشد. 

 

او در پایان درباره غرفه استان همدان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار کرد: غرفه‌ همدان جزو غرفه‌های خوب نمایشگاه است و امیدواریم این پیشرفت را در سال‌های آینده نیز شاهد باشیم.

 

احمد رجبی راغب

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی