سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/12/9 18:12:47
کمتر از دو روز تا خلق حماسه ای دیگر توسط مردم بهار:

شور و حال انتخاباتی این روزهای شهرستان بهار در آستانه خلق حماسه ای دیگر...

با گذشت ۷ روز از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و با نزدیک‌ تر شدن به برگزاری انتخابات در روز ۱۱ اسفندماه، حال و هوا و فضای شهر بهار بیش از پیش رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.

شناسه خبر: 14298

 

 با گذشت ۷ روز از آغاز تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان و با نزدیک‌ تر شدن به برگزاری انتخابات در روز ۱۱ اسفندماه، حال و هوا و فضای شهر بهار بیش از پیش رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.

 

هواداران کاندیدها در اقصی نقاط شهرستان بهار، با راه اندازی گروه های مختلف در فضای مجازی، آخرین بازدیدها، سخنرانی ها، یادداشت ها و عکس نوشت ها را به اشتراک می گذارند و به نوعی در طی حدود ۴۸ساعت مانده به زمان رای گیری، وعده پیروزی سر می دهند.

 

شهرداری شهر بهار و سایر شهرداری های شهرستان به منظور ایجاد فضای با نشاط و متمرکز برای تبلیغات میدانی اقدام به ایجاد مکان هایی مناسب برای قرار دادن پوسترهای تبلیغاتی کرده که سبب می شود ضمن این که آسیبی به جلوه بصری شهر وارد نشود، به بهتر دیده شدن تصاویر داوطلبان کمک شایانی کند.

 

 

با نزدیک شدن به روز موعود انتخابات، شور و شوق دانش آموزان رای اولی برای حضور و شرکت در انتخابات نیز دوچندان شده است، پویش ها و اجتماعات رای اولی ها با برگزاری نشست های متعدد در مدارس سبب انگیزه بیشتر و اشتیاق مناسبی برای حضور در انتخابات را به دنبال داشته است.

 

طبق آخرین اعلام رسمی  اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بهار و کبودراهنگ با توجه به انصراف برخی از کاندیدها در نهایت ۴۴ نفر به رقابت خواهند پرداخت.

 

مردمی که از آغاز انقلاب تاکنون با وجود مشکلات، کاستی ها و غیره کارنامه درخشانی با حضور همیشه در صحنه خود داشته اند و اقتدار خود را با ولایت مداری به جهانیان نشان داده و اعلام کردند که هرگز از مدار ولایت و ارزش های اسلام و انقلاب ذره ای عقب نخواهند نشست و امید است در روز ۱۱ اسفند ماه نیز با حضور حداکثری در انتخابات پای صندوق های رای حاضر شده و  همچون گذشته در جهت رشد و توسعه شهرستان بهار سهیم باشند.

 

فاطمه بدرلو

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی