سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/12/15 22:20:00
امام جمعه شهرستان بهار:

انتخابات در حوزه انتخابیه برابر مُر قانون اجرا شده است

دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، رضا شالبافیان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری با حضور در دفتر امام جمعه، با امام جمعه شهرستان بهار دیدار و گفتگو کردند؛ در این دیدار دکتر فیض اللهی گزارشی از روند برگزاری انتخابات سالم و پرشور در شهرستان بهار را ارائه نمودند.

شناسه خبر: 14335

 

به گزارش نشاط شهر، دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار، رضا شالبافیان معاون سیاسی امنیتی فرمانداری با حضور در دفتر امام جمعه، با امام جمعه شهرستان بهار دیدار و گفتگو کردند؛ در این دیدار دکتر فیض اللهی گزارشی از روند برگزاری انتخابات سالم و پرشور در شهرستان بهار را ارائه نمودند.

 

 

 حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه شهرستان بهار با بيان اينكه بزرگترين برگ برنده ما در برابر دشمنان برگزاري انتخابات مردمی است اذعان داشت: به رغم همه كارشكني هاي دشمنان ، خود اين مطلب را قبول دارند كه انتخابات در ايران سالم، آزاد و پر شور برگزار مي شود و اين مايه فخر همه، مخصوصاً مسئولين نظام است.

 

 

حجت الاسلام مصباح از حضور حداکثری مردم در انتخابات و عملکرد عوامل اجرایی، انتظامی، بازرسی و نظارت تقدیر کرد و افزود: قطعا پیروز انتخابات مردم هستند و خوشبختانه در انتخابات حوزه انتخابیه، مُر قانون اجرا شده است.

 

 

 

زهرا صادقی گلزار 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی