سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مهدی محمدی بعنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهر بهار مطالبی در ارتباط با اهمیت منابع طبیعی و برنامه های اداره ارائه نمود.

شناسه خبر: 14349

 

 به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهار؛ مهدی محمدی بعنوان سخنران قبل از خطبه های نماز جمعه شهر بهار مطالبی در ارتباط با اهمیت منابع طبیعی و برنامه های اداره ارائه نمود.

 


وی خواستار بسیج عمومی و مشارکت آحاد جامعه در راستای حفاظت از این منابع خدادادی شد و اعلام کرد لازم است در این راستا اقشار مختلف مردم همیار طبیعت بوده تا حفاظت از این عرصه ها به نحو احسن انجام پذیرد.

 

وی با اشاره به اتمام پروژه رفع تداخلات در شهرستان افزود طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری از دیگر پروژه های اولویت دار و مهم بوده که در شهرستان در حال پیگیری می باشد.

 

 

 

گفتنی است در حاشیه نماز جمعه این هفته میز خدمت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برپا و نمازگزاران سوالات و درخواستهای خود را در حوزه منابع طبیعی، چهره به چهره با مسئولین مطرح و پاسخ خود را دریافت نمودند. همچنین با حضور فرماندار، امام جمعه موقت بهار، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، کارکنان منابع طبیعی، سایر مسئولین و نمازگزاران سه اصله نهال در محوطه مصلی بهار کاشته شد.

منابع طبیعی با مشارکت مردم برای مردم🌳

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی