سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1402/12/21 15:12:38
با حکم رئیس کل

معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان منصوب شد

سید هادی مصطفوی با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان منصوب شد.

شناسه خبر: 14360

 

به گزارش نشاط شهر، بهروز محمدی مهر با صدور حکمی سید هادی مصطفوی معاون قضایی و رئیس کل شوراهای حل اختلاف استان را با حفط سمت به معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان منصوب کرد.

رئیس کل دادگستری استان همدان در جلسه معارفه سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان گفت: ابتدا از زحمات ۴ ساله آقای عباس نجفی که صادقانه و جهادی در این مجموعه خدمت کردند تقدیر و تشکر می‌کنم و برای آقای سید هادی مصطفوی که جوان، باانگیزه و مبتکر هستند، آرزوی موفقیت دارم.

بهروز محمدی مهر، با بیان اینکه طبع کار معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم متفاوت از محاکم است و به مراتب ارتباط بیشتری با دستگاه‌ها و نهادها دارد، افزود: اقدامات خوب و اثرگذار در این معاونت می‌تواند از ورود بسیاری از پرونده‌ها به محاکم جلوگیری نماید.

سیدهادی مصطفوی، سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان نیز ضمن تشکر از زحمات دکتر عباس نجفی در این جایگاه، اظهار داشت: این معاونت پتانسیل خوبی در راهبری و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و هماهنگی آنها در جهت کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی دارد و امیدوارم با کمک همکاران توانمند این مجموعه، بتوانیم در کاهش جرائم و آسیب‌های اجتماعی نقش موثری داشته باشیم.

وی ایجاد کمیته علمی-پژوهشی جرم شناسی، استفاده از ظرفیت اساتید دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها در کاهش جرم، راهبری دستگاه‌ها در انجام وظایف پیشگیرانه خود، افزایش اطلاع‌رسانی و افزایش دانش حقوقی افراد جامعه با استفاده از رسانه‌های سمعی و بصری را از دیگر برنامه‌های خود در این معاونت دانست.

سید هادی مصطفوی، با حفظ سمتِ معاون قضایی و توسعه حل اختلاف دادگستری استان همدان، به عنوان سرپرست این معاونت منصوب شده که مسئولیت‌هایی همچون معاون دادستان مرکز استان همدان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کبودرآهنگ و رئیس حوزه قضایی بخش صالح آباد را در کارنامه دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی