سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

عصر امروز به دنبال دعوت حسین فیض اللهی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار از خبرنگار نشاط شهر جهت پوشش خبری جلسه ی این اداره، خبرنگار نشاط شهر در جلسه حاضر شد.

شناسه خبر: 14392

 

به گزارش نشاط شهر، عصر امروز به دنبال دعوت حسین فیض اللهی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهار از خبرنگار نشاط شهر جهت پوشش خبری جلسه ی این اداره، خبرنگار نشاط شهر در جلسه حاضر شد.

 

اما پس از گذشت یک ساعت از جلسه، بدون هیچ دلیلی و با اهانت تمام توسط کارمند تازه کار حراست این اداره و با پاره کردن و حذف کردن هرآنچه که توسط خبرنگار نشاط شهر ثبت و ضبط شده بود، خبرنگار را از جلسه بیرون کرد.

 

 این اهانت در حضور مدیر کل و رئیس اداره ی آموزش و پرورش و دیگر حضار در حالی اتفاق افتاد که خبرنگار به دعوت رسمی ریاست آن اداره حضور یافته بود.

 

 لازم به ذکر است که خبرنگاران نشاط شهر در طول سال و در گرما و سرما با پوشش اخبار این اداره در قالب گزارش، خبر و یادداشت، موثرترین انعکاس دهنده اخبار این ارگان بوده است.

 

چنین رفتار اهانت آمیزی آن هم توسط اداره آموزش و پرورش که وظیفه ی تربیت و آموزش نسل آینده را دارد هیچ توجیهی ندارد، بیش از هر چیز دولتمردان سیزدهم با خود فکر کنند چه کسانی با چه شخصیتی برای تربیت نسل آینده این کشور به مدیریت منصوب کرده اند.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.