سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همزمان با آغاز سال جدید و عید نوروز و تقارن با میهمانی خدا، امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار در پیام مشترکی این عید باستانی را به مردم شهید پرور بهار تبریک گفتند.

شناسه خبر: 14413

 

 به گزارش نشاط شهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بهار؛ همزمان با آغاز سال جدید و عید نوروز و تقارن با میهمانی خدا، امام جمعه و فرماندار شهرستان بهار در پیام مشترکی این عید باستانی را به مردم شهید پرور بهار تبریک گفتند.

 

متن پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم 

یا مقلّب القلوب و الابصار یا مدبّر اللّیل و النّهار یا محوّل الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال.

 

نجوای « یا مقلب القلوب و الابصار» چشم و دل انسان را به نسیم مهر الهی می نوازد و شکوفه های امید را در باغ دل و گلشن ذهن می کارد تا عطر دلاویز آن، مشام جان را نوازش کند و جوانه های فهم و بینش در بهار وجود انسان بشکفد و گل وجود انسان، گلاب مِهر و معرفت را در جام شادی و شعور به همنوعان خویش تقدیم نماید و حال دل به لطف ربّ رحمان، به «احسن الحال» دگرگون شود و کام جان، به نام نامی دوستِ ازلی و ابدی، شیرین و شیرین تر گردد.

 

همزمان با تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، آغاز فصل رویش دوباره، سرشار از جلوه های ناب آفرینش و بهترین تجلی معنوی و آیینی در پاسداشت طبیعت است. بهار آغاز طراوت و شادی طبیعت، فصلی نو در حیات زمین و زمینیان، بانگی بر تحول، ندایی از آسمان و آسمانیان در جهت تعظیم این همه عظمت است و نوروز نیز  طلیعه این دگرگونی شگرف است و نوروز میراث ماندگار و باشکوه فرهنگ و تمدن والای ایران عزیز است.

 

در پایان با تبریک عید فرخنده نوروز به ویژه مردم شریف و نجیب شهرستان سرافراز و شهید پرور بهار حلول سال ۱۴۰۳ شمسی را تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن تقدیر از اهتمام مجدانه و تلاش های ارزنده تمام کارکنان و مراکز اداری، امنیتی، قضائی، نظامی و انتظامی، روحانیون، کارگران، فرهنگیان و دانشگاهیان، دانش آموزان و دانشجویان عزیز با اذعان بر این نکته که موفقیت و دستاوردهای ارزشمندی که در طول سال و در حوزه های مختلف حاصل گردید مرهون تلاش جهادی و دلسوزی همگانی است، از صمیم قلب از خداوند بهار آفرین و طراوت بخش سالی سرشار از خیر، برکت و معنویت توأم با صحت، سلامتی، سعادت به همراه احسن الحال را برای همه شهروندان بهاری مسألت می نماییم.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی