سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

اولین جلسه شورای اداری در سال جاری با حضور نماینده مردم بهار و کبودراهنگ، امام جمعه بهار، ائمه جمعه شهرهای لالجین و مهاجران، فرماندار شهرستان بهار، بخشداران و شهرداران و روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار در کانون میعاد برگزار شد.

شناسه خبر: 14583

 

به گزارش نشاط شهر، اولین جلسه شورای اداری در سال جاری با حضور نماینده مردم بهار و کبودراهنگ، امام جمعه بهار، ائمه جمعه شهرهای لالجین و مهاجران، فرماندار شهرستان بهار، بخشداران و شهرداران و روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بهار در کانون میعاد برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار با اشاره به حل نیمی از مشکلات بهار در سال گذشته گفت: سال گذشته سعی کردیم بیشتر پروژه‌های نیمه کاره در حوزه‌های مختلف همچون مسکن، آب، راه و... را به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: مشکلات مجتمع تریلی سازان پس از ۲۲ سال حل شد و با کمک و زحمات شهرداران و بخشدار بخش مرکزی به نتیجه رسید.

دکتر فیض اللهی مدیریت آب و آسفالت ریزی در محدوده شهری و روستایی را از جمله اقدامات برشمرد و ادامه داد : در خصوص مسکن ملی پهنه‌های جهت تسریع این پروژه به محدوده شهری الحاق شد.

وی شهرداران را به عنوان الگویی پرتلاش و توانمند جهت تحقق اهداف در استان و کشور خواند.

فرماندار بهار ضمن یادآوری انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته گفت: دشمن با تمام تلاش خود را جهت تضعیف کشور و کاهش آمار مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفت اما بار دیگر مردم غیور ما با حضور در پای صندوق‌های جلوی دشمنان نظام ایستادند.

وی تصریح کرد: مدیران باید جهادی باشند به گونه‌ای که با تلاش و از خود گذشتگی در تمامی حوزه‌ها انقلابی بتوانیم بهترین تسهیلات را برای مردم در نظر بگیریم.

وی خواستار توجه به شعار سال شد و گفت: «جهش تولید و مشارکت مردم» امری عمومی است و پیروی از نقشه راه مشخص شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی ضروری است.

وی توکل به خدا، اعتماد به نفس و خودباوری، دشمن شناسی، دوری از اختلافات، کارآمدی، گزارشات دقیق، استفاده از منابع و ظرفیت‌ها، نگاه نقد منصفانه، حرکت مبتدی و درایت ،همت همراه با انگیزه، شرافت را از ویژگی‌های یک مدیر کارآمد دانست.

دکتر فیض اللهی در پایان گفت: از تمامی مدیران و روسا و دستگاه های اجرایی تا دو هفته آتی انتظار داریم برنامه بلند مدت و کوتاه مدت خود را ارسال کنند تا نقاط ضعف و قوت آن مشخص شود.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رضا مصباح امام جمعه بهار با تاکید بر صداقت و رضایت خداوند در انجام هر یک از کارها و مسئولیت ها گفت: این دنیا فانیست و ما باید در هر سمتی که داریم امانت‌دار جایگاهمان باشیم و صادقانه جهت پیشرفت شهرمان و خدمت به مردم گام برداریم در غیر این صورت عدم توانمندی‌مان را اعلام کنیم و وعده و وعید دروغین ندهیم.

وی افزود: اگر وعده می‌دهیم وعده صادق باشد و به دور از تفرقه و حواشی و با اتحاد و انسجام برای رضایتمندی خدا و مردم قدم برداریم.

در ادامه توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس گفت: درآمد مصوب استان همدان در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بود که این رقم در سال ۱۴۰۲ با افزایش ۳۵ درصدی به مبلغ ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید،امسال نیز دولت در صدد افزایش ۶۲ درصدی درآمد ها است.

وی با اشاره به فشار اقتصادی بر روی کسبه و کارمندان گفت: ۹۸ درصد از مبالغ درآمد گفته شده از طریق مالیات است به عبارت دیگر از ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بودجه استان مبلغ ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان مالیات است و باقی این رقم جرائم نقدی، فروش کالا، متفرقه.... است.

 

آرزو میرزایی


 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.