سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

مجتبی فیض اللهی: با توجه به مسائل متعددی که در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ همانند گستره جغرافیایی وسیع و پراکندگی و تعدد روستاها در سطح دو شهرستان و همچنین کثرت جمعیت آن، افزایش یک نماینده و تفکیک حوزه انتخابیه دو شهرستان بهار و کبودراهنگ را حق مسَلّمِ این دو شهرستان دانست.

شناسه خبر: 14601

 

 به گزارش نشاط شهر، مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار در مصاحبه  اختصاصی با روابط عمومی فرمانداری و خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «بهارانه» در رابطه با مطالبات مردم درباره تفکیک حوزه انتخابیه شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ گفت: با توجه به مسائل متعددی که در حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ همانند گستره جغرافیایی وسیع و پراکندگی و تعدد روستاها در سطح دو شهرستان و همچنین کثرت جمعیت آن، افزایش یک نماینده و تفکیک حوزه انتخابیه دو شهرستان بهار و کبودراهنگ را حق مسَلّمِ این دو شهرستان دانست.

 

وی گفت: در راستای تحقق مطالبات به‌حقِ مردم، فرمانداری شهرستان بهار مصمم به پیگیریِ تفکیک این دو شهرستان در حوزه انتخابیه مجلس شورای اسلامی است.

 

مجتبی فیض اللهی تصریح کرد: اقدامات لازم از طریق وزارت کشور، مجلس شورای اسلامی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ، استانداری و معاون سیاسی استاندار، توسط فرمانداری شهرستان بهار صورت گرفته و در حال انجام است و مدیریت شهرستان، مصمم به پیگیری آن برای تحقق مطالبات مردم خواهد بود.

 

فرماندار شهرستان بهار تفکیک حوزه انتخابیه این دو شهرستان و افزایش یک نماینده در این حوزه را باعث پویایی و تحقق مطالبات مردم دانست و افزود: با توجه به مطالبات مردم مبنی بر جداسازی و تفکیک حوزه انتخابیه دو شهرستان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های فرمانداری و نماینده این حوزه انتخابیه در مجلس و افزایش یک نماینده دیگر می‌تواند منجر به کاهش اختلافات به‌وجود آمده در سنوات گذشته و اخیر در انتخابات خواهد شد و دیگر شاهد چنین مواردی در آینده نبوده و زمینه ارتقاء مشارکت سیاسی، اتحاد و همدلی را فراهم خواهد کرد.

 

وی جمعیت زیاد دو شهرستان و تعداد بالای شهرها و روستاها را یک مزیّت برای این حوزه انتخابیه عنوان کرد و افزود: رسیدگی به مطالبات تعداد بالای شهرها و روستاهای  دو شهرستان بهار و کبودرآهنگ برای یک نماینده در روزهای کوتاهی که در حوزه انتخابی حضور دارد، قطعاً سهولت نداشته و میسر نیست و نیاز به تفکیک حوزه انتخابیه و افزایش یک نماینده دیگر است.

 

فیض اللهی خاطرنشان کرد: مدیریت شهرستان بهار خادم مردم بوده و برای تحقق مطالبات و خواسته‌های به‌حق مردم تمام تلاش خود را به‌کار خواهد گرفت و از مسئولین مربوطه درخواست دارم که به مطالبات مردم رسیدگی نمایند.

فرماندار شهرستان بهار تفکیک حوزه انتخابیه را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در نام‌گذاری شعارهای اقتصادی سنوات گذشته، از جمله ارتقاء مشارکت مردم در شهرستان بهار ضروری دانسته و تأکید کرد: تمام توان خود را به‌کار خواهیم گرفت تا این خواسته به‌حق مردم دو شهرستان را جامع عمل بپوشانیم.

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد تا مجلس شورای اسلامی درخواست های مکرر و مطالبه به‌حق مردم در مورد تفکیک حوزه انتخابیه بهار و کبودرآهنگ را به‌صورت ویژه و به‌موقع در دستور کار قرار داده و اقدامات لازم را تا تحقق آن معمول نمایند.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم

سیاسی

در لایحه حجاب و عفاف تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا وصل شوند / کسی که کشف حجاب کند، بار اول یک و نیم میلیون تومان جریمه می‌شود، بار دوم، ۳ میلیون تومان که بعد از سه هفته باید ۴ و نیم میلیون تومان پرداخت کند / بار سوم، فرد به محاکم قضایی ارجاع می‌شود که مجازات‌های سختی برای آن پیش بینی کرده ایم