سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

"و امرهم شورا بینهم" امر مشورت و کار شورایی در اسلام و ایران تا به آن حد مهم است که هیچ‌کس خود را بی‌نیاز از مشورت گرفتن نمی داند و در آیات و روایات دینی بارها به ارزش و اهمیت آن اشاره شده است.

شناسه خبر: 14636

 

بسم الله الرحمن الرحیم

"و امرهم شورا بینهم" امر مشورت و کار شورایی در اسلام و ایران تا به آن حد مهم است که هیچ‌کس خود را بی‌نیاز از مشورت گرفتن نمی داند و در آیات و روایات دینی بارها به ارزش و اهمیت آن اشاره شده است.

بر همگان واضح و مبرهن است که اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن موجود در قانون اساسی است که منبعث و نشات گرفته از آیات نورانی قرآن کریم و احادیث نورانی پیامبر اعظم(ص) و اهل بیت عصمت و طهارت و سرچشمه های زلال آموزه های دینی است که به یمن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی جامه عمل پوشیده و امروزه هزاران نفر در کسوت مقدس این سمت اجتماعی در جای جای میهن عزیز اسلامی مشغولند و کارنامه ای درخشان را در فرا دید ما قرار داده‌اند.

در همین راستا روز شورا را به تمامی اعضای تلاشگر شوراهای اسلامی شهرستان، شهر و روستا که صادقانه و خالصانه تنها با هدف خدمت به مردم پا به عرصه حل مسائل و مشکلات شهری و روستائی گذاشته تبریک می گوییم و از درگاه احدیت عمری پر برکت جهت ادامه راه خدمت رسانی، خواستاریم.

 

 

محمد جعفری فرازمند
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهار

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# پیام_تبریک#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی