سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

به مناسبت روز شورا خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر بهار با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهار دیدار کردند.

شناسه خبر: 14647

 

به گزارش نشاط شهر، در این جلسه سعید ماهری پیرو رئیس شورای اسلامی شهر بهار ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم و مسؤلین هستند و همواره پیگیر مطالبات مردم از مسؤلین هستند که این اقدام بسیار ارزشمند است.

 

وی رویکرد ششمین دوره شورا  را "دوره کار و تلاش" معرفی کرد و افزود: با وحدت و همدلی و در نظر گرفتن منافع مردم در همه شرایط، مطالبات مردم شریف را مورد توجه و تا به امروز پیگیری کرده ایم و مردم شریف باید به عملکرد شورا نمره بدهند.

 

ارتقاء بودجه ۲۰ میلیارد ریالی دو سال قبل به بودجه ۱۴۰۰ میلیارد ریالی در سال جدید

 

ماهری پیرو اظهار کرد: نصب المان های نوروزی موقت و ثابت، انجام پروژه های عمرانی و زیر بنایی، ارتقاء بودجه ۲۰ میلیارد ریالی دو سال پیش به ۱۴۰۰ میلیارد ریال از اقدامات سال جدید این دوره میباشد و تحقق این بودجه حاصل زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بوده است.

 

رئیس دوره ششم شورای اسلامی شهر بهار تصریح کرد: ساماندهی ورودی شهر بهار و احداث پارک ۳.۵ هکتاری موضوعی در دستور کار قرار گرفته و تا کنون اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده و در جذب سرمایه گذاران نیز موثر بخش می‌باشد.

 

 ۵ میلیارد تومان هزینه پروانه ساخت مالکینی که در مسکن ملی ساخت و ساز دارند را دریافت نکردیم

 

سعید ماهری از دیگر اقدامات را رفع مشکلات طرح تفضیلی شهر، تفکیک زمین های تجاری و مسکونی بیان کرد و گفت: در خصوص مسکن ملی که در حال ساخت می‌باشد، مشارکت خوبی صورت گرفت و ما ۵ میلیارد تومان هزینه پروانه ساخت مالکینی که در مسکن ملی ساخت و ساز داشته باشند را دریافت نمی‌کنیم.

 

وی یکی از اقدامات مهم شورا و شهرداری در سال گذشته را آسفالت ریزی ۲۰ هزار تنی در بیش از ۶۵ معبر دانست و گفت: نگاه شهرداری، توسعه مناطق کم برخوردار اطراف شهر بود که این اقدام در تاریخ شهرداری بی نظیر بوده است.

 

ماهری با اشاره به وضعیت نابسامان آرامستان بهار گفت: وضعیت نامطلوب آرامستان بهار در شأن مردم شریف نیست و یاری و همیاری مردم و مسؤلین را می طلبد، در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی خود را اعلام میدارد.

 

هدف شورا ها تحقق خواسته مردم می‌باشد/رسانه ها در ایجاد وحدت بین مسؤلین و مردم نقش بسیار پر رنگی دارند

 

در ادامه یدالله ادیب منشی شورای اسلامی شهر بهار با بیان اینکه "هدف شورا ها تحقق خواسته‌های مردم می‌باشد و در واقع مظهر حق و حقوق مردم هستند" اینگونه اذعان کرد: یکی از اقدامات شورا استفاده از شهرداران روشنفکر و پر تلاش است که ابتدا مهندس مجیدی و سپس مهندس فرجی فر یکی از شهرداران مطرح در شهر بهار روی کار آمد.

 

سپس حمید رضا شیری عضو شورای اسلامی شهر بهار با بیان اینکه" رسانه ها در ایجاد وحدت بین مسؤلین و مردم نقش بسیار پر رنگی دارند" خاطر نشان کرد: رسانه ها باید به کمک شورا بیایند و در تحقق خواسته های مردم مسؤلین را یاری کنند.

 

 در سال گذشته مقدار ۲۰ هزار تن در ۷۰ معبر در سطح شهر بهار آسفالت ریزی انجام شده است

 

همچنین محسن ایوبی عضو شورای اسلامی شهر بهار اظهار داشت: جهت توسعه و پیشرفت شهر باید با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود برنامه ریزی کرد و در خصوص عملکرد شورا مردم قاضی هستند و باید نمره دهند.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته به مقدار ۲۰ هزار تن در بیش از ۷۰ معابر در سطح شهر بهار آسفالت شده و به طور میانگین ده برابر سال های اخیر افزایش داشته است.

 

ایوبی گفت: پس از طی مراحل قانونی، اسناد جزیره شادی در ۲۰ هکتار، از شخص به نام شهرداری برگشت و در حال حاضر شهرداری بهار، مالک می‌باشد و درخواست خلع ید به مراجع غذایی داده شده و نیز پس از خلع ید بر اساس صلاح مردم و با نظرسنجی از خود مردم و بدون واگذاری زمین با یخش خصوصی مشارکت خواهیم کرد و در جذب سرمایه گذاران نیز موثر است.

 

تجهیز برخی از پارک های شهر و تکمیل شهربازی پارک لاله بهار جزو برنامه های سال جدید/رسانه ها راهنما و اتاق فکر مسؤلین هستند

 

وی تجهیز برخی از پارک های شهر و‌ تکمیل شهربازی پارک لاله را از برنامه های اجرایی در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر بهار بیان کرد.

 

در ادامه مرضیه تقی پور عضو شورای اسلامی شهر بهار گفت: رسانه ها راهنما و اتاق فکر مسؤلین هستند و انتظارات و مطالبات مردم را پیگیری کرده و به سمع و نظر مسؤلین می‌رسانند. 

 

تقی پور بیان کرد: انتظارات مردم به حق هستند اما گاهی یکسری منابع و امکانات مانع رفع کم و کاستی ها می‌شود.

 

تقی پور گفت: دوره ششم شورای اسلامی شهر هدف خود را توسعه متوازن و امکانات را در سطح شهر به طور یکسان توزیع و آغاز به کار کرد و در این راستا تمام توان خود را جهت توسعه شهر به کار گرفتیم.

 

وی خبر داد: مقرر شد المان کتاب واقع در میدان آزادگان به صورت فصلی به شناسایی علما و نویسندگان و آثار آنها بپردازد.

 

در این نشست خبرنگاران پیگیر مطالبات مردم شدند و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بهار در این راستا توضیحاتی را ارائه نمودند.

 

 

فاطمه بدرلو

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# شورای_شهر#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی
Error
Whoops, looks like something went wrong.