سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

همایش مردمی تجلیل از حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه بهار با حضور فعالین اجتماعی و سیاسی و اقشار گوناگون مردمی و اعضای شورای اسلامی شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 14678

 

به گزارش نشاط شهر، همایش مردمی تجلیل از حجت الاسلام رضا مصباح امام جمعه بهار با حضور فعالین اجتماعی و سیاسی و اقشار گوناگون مردمی و اعضای شورای اسلامی شهر بهار برگزار شد.

 

 

 در این مراسم مردم از ورود شجاعانه امام جمعه بهار در حوزه مطالبه‌گری و دفاع از مردم بهار قدردانی کردند.

 

امام جمعه بهار مسئولین را خادم و نوکر مردم دانست و گفت: بهار دارای مردمانی نجیب و ولایت دار است و تلاش ما خدمت به مردم و تاثیرگذاری مثبت بر امور است.

 

حجت الاسلام رضا مصباح ادامه داد: از روزی که در شهر بهار مسئولیت گرفتم، بهاری ام و این اقدامات برای من ارزش محسوب می‌شود و اقدامات در قبال جانفشانی شهدا و خانواده آنان و جانبازان، هنری نیست و معامله با خداست

 

وی اظهار داشت: من به دنبال مال و مسئولیت نیستم و به دعای خیر مردم نیازمندم و برای نوکری به این شهرستان آمده ام و مسائل مطرح شده برای رضای خدا و آسایش مردم مطرح می‌شود.

 

وی با بیان اینکه بعضی افراد در فضای مجازی از آب گل آلود ماهی میگیرند، گفت: همه ما حواسمان باشد امام جمعه وقتی در جهت مطالبه‌گری مردم از تریبون نماز جمعه استفاده می کند، کار و وظیفه خود را انجام می دهد.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# امام_جمعه#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی