سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به منظور بررسی و رفع معضلات روستای حسن قشلاق در روستا حضور یافت و همراه با بخشدار صالح آباد و برخی از روسای دستگاه‌های اجرایی در خصوص مشکلات روستا با نمایندگان مردم این بخش در شوراها به گفتگو پرداخت.

شناسه خبر: 14693

 

به گزارش نشاط شهر، فرماندار شهرستان بهار امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه به منظور بررسی و رفع معضلات روستای حسن قشلاق در روستا حضور یافت و همراه با بخشدار صالح آباد و برخی از روسای دستگاه‌های اجرایی در خصوص مشکلات روستا با نمایندگان مردم این بخش در شوراها به گفتگو پرداخت.

 

در ابتدای جلسه عادل عبدالملکی بخشدار محترم صالح آباد ،دهیار و اعضای شورا به بیان برخی از مشکلات روستا از جمله احداث مدرسه، آسفالت ریزی معابر،احداث پارک، احداث آب بند،اصلاح شبکه برق، نیاز به بلوک نیوجرسی در بعضی نقاط و... پرداختند.

 

در ادامه دکتر مجتبی فیض اللهی فرماندار شهرستان بهار با اشاره به اینکه دولت مردمی عزم جدی برای خدمات رسانی و حل مشکلات روستاییان دارد و بازدید از روستاها بخش مهمی از فعالیت مدیران است گفت: در جهت اجرایی سازی شعار سال و پیشرفت روستاها مصوبات هر یک از دستگاه‌ها باید مورد ارزیابی قرار گرفته و دستورات لازم صادر شود.

 

وی در  خصوص ادامه اصلاح و بهینه سازی روشنایی معابر روستا گفت : در راستای ارائه خدمات بهتر به مشترکین روستا، اصلاحات شبکه برق طی ۱۰ روز آینده به طور کامل انجام خواهد شد.

 

وی از فراهم سازی زمین چمن در روستا خبر داد و گفت: با فراهم سازی مقدمات ساخت زمین چمن  برای استفاده جامعه ورزشی در روستا با اعتباری غریب بر ۲ میلیارد تومان از اعتبارات ملی صورت خواهد گرفت.

 

فرماندار بهار در خصوص توزیع عادلانه سهمیه سوخت گفت: بیش از ۹۰ درصد بازدیدها توسط اداره جهاد کشاورزی از تراکتورهای شهرستان صورت گرفته و سهمیه کشاورزان به تراکتورهای چهار سیلندر ۱۲۵۰ لیتر و ۶ سیلندر ۱۶۰۰ لیتر تعلق میگیرد.

 

دکتر فیض اللهی ادامه داد: روستای حسن قشلاق با ده و نیم کیلومتر شبکه توزیع آب و ذخایر آبی در وضعیت مطلوب قرار گرفته است،سال گذشته خط انتقال آب به طول ۵۰۰ متر اصلاح شد و در سال جاری پس از تعیین اعتبار تراکم فرسودگی اصلاح خواهد شد.

 

 

هانیه عبدی

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار# روستا#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

برخی که ادعای دینداری و انقلابیگری داشتند به علما و نخبگان توهین کردند/ مارپیچ سکوت شکسته شد، تا کی باید تحت خفقان این تخریب‌ها باشیم؟/ یک روز برای زندگی‌کردن زندگی نکرده‌ام/ به برخی با ورود به عرصۀ انتخابات تهمت‌زده شد؛ من نمی‌توانم محبت و زحمات آن‌ها را جبران کنم/کار تازه شروع شده است؛ کشور به عقلانیت انقلابی نیاز دارد

باید با در نظر گرفتن دغدغه‌های ۱۴ میلیون نفری که به نامزد پیروز رأی ندادند، اجازه ندهیم که آن‌ها مأیوس شوند / این انتخابات حاوی پیام‌های مهم کاهش مشارکت بود / عدم تمایل بخش قابل توجهی از مردم برای استفاده از حق انتخاب خود باید اهل سیاست را به خود بیاورد؛ نمی‌توانیم به راحتی از کنار آن بگذریم / مهم‌ترین نکته این است که این کاهش مشارکت برای ما تبدیل به یک مسئله جدی شود

چشم بستن بر روی ناعدالتی‌ها دلیلی بر عدم حضور مردم پای صندوق‌های رای است/ موضوع امروز ما شرکت در انتخابات و انتخاب درست است/مردم ما عاقل و دانا هستند و قدرت انتخاب دارند/ رشد اقتصادی کشور وابسته به حضور در مجامع بین‌المللی است/ چرا باید هر روز با افتخار درصد واریز یارانه‌ها و یا درصد افزایش افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی اعلام شود مگر مردم ریزه‌خوار و یا فقیر هستند؟