سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

طی دریافت پیام های مردمی مبنی بر جمع شدن آب های سطحی در قسمت ابتدایی کوچه ایثار چهار در کوی پاسداران و وجود تعداد زیادی از سگ های ولگرد در سطح شهر، این موضوعات را از رئیس شورای شهر بهار پیگیر شدیم.

شناسه خبر: 14723

 

به گزارش نشاط شهر، متن پیام مردمی بدین شرح است:

سلام خدمت مخاطبان نشاط شهر، تقریبا سه سال پیش طی بازدیدی که شهردار وقت با اعضای فعلی شورای شهر از کوچه ایثار چهار در کوی پاسداران داشتند قول حل مشکل جمع شدن آب های سطحی در قسمت ابتدایی کوچه را دادند ولی پس از پیگیری های بسیار اهالی، هنوز یک درصد از کار هم انجام نشده.
همچنین شهرداری برای حل مشکل سگ های ولگرد چه زمانی اقدام خواهد کرد؟ آیا باید حتما اتفاق ناگواری بیافتد تا پیگیری حقوقی بر علیه شهرداری بهار انجام شود؟

سعید ماهری رئیس شورای اسلامی شهر بهار در پاسخ به این پیام مردمی گفت: سال گذشته جوی آب در کوچه ایثار ۴ اصلاح شد و شهروندان عزیز توجه کنند در روزهای بدون بارش، وجود آب در جوی معنی ندارد و قطعا مردم آب منازل را به بیرون هدایت می کنند و علیرغم تذکرات توسط اکیپ جمع آوری بدون همکاری مردم، آب‌های سطحی در شهر بهار جمع آوری نخواهد شد.

وی افزود: همچنین در سالیان اخیر حضور سگ‌ها در اطراف شهرها، به معضل تبدیل شده و امنیت کوچه و خیابان‌های شهر را مخدوش کرده و این در حالی است که در سال‌های اخیر دلسوزی برای سگ‌های ولگرد به شکل ریختن اضافی غذای خانه برای آن‌ها، مورد توجه قرار گرفته و از طرفی مرغ فروشی ها و محل های عرضه گوشت و قصابی ها با دلسوزی نا آگاهانه با تامین غذای حیوانات (چربی و استخوان) باعث افزایش جولان سگ‌های ولگرد در شهر شده است.

وی در پایان گفت: با این حال جمع آوری سگهای ولگرد از سوی شهرداری بهار در طول هفته بصورت مرتب در حال انجام است.


 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
اجتماعی، اقتصادی