سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1403/3/8 16:06:34
فرماندار شهرستان بهار در بازدید میدانی از روستا های بخش لالجین:

در تلاش برای رفع مشکلات موجود در روستاها و تحقق یافتن خواسته های مردم هستیم

فرماندار بهار در حاشیه بازدید از روستاهای کوشک آباد، ریکان علیا و ریکان سفلی از توابع بخش لالجین با بیان اینکه "در تلاش برای رفع مشکلات موجود در روستاها و تحقق یافتن خواسته های مردم هستیم" گفت: مشکلات روستاها و خواسته های موجود بر اساس ضرورت ها در حال پیگیری است و با نتیجه مطلوبی همراه خواهد بود.

شناسه خبر: 14796

 

به گزارش نشاط شهر، مجتبی فیض الهی فرماندار شهرستان بهار با همراهی حمید میرزائی بخشدار لالجین و برخی از رؤسای ادارات شهرستان از روستاهای کوشک آباد، ریکان علیا و ریکان سفلی به صورت میدانی بازدید به عمل آورده و با دهیار و اهالی روستا جهت احصا و بررسی مشکلات روستا های فوق گفتگو کردند .

 

در این بازدید مجتبی فیض الهی فرماندار بهار ضمن تسلیت شهدای در حال خدمت بیان کرد: هدف از حضور میدانی در روستا ها، احصا مسائل و مشکلات موجود میباشد .

 

فیض الهی اضافه کرد: حضور رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان نیز موثر بخش است و از نزدیک در جریان مشکلات و خواسته های مردم شریف قرار می‌گیرند و براساس ضرورت ها مشکلات اولویت بندی کرده و برای رسیدگی  و رفع آن ها تلاش می‌کنند.

 

فرماندار بهار با بیان اینکه در تلاش رفع مشکلات موجود در روستا ها و تحقق یافتن خواسته های مردم هستیم" خبر داد: مشکلات روستا ها و خواسته های موجود بر اساس ضرورت ها در حال پیگیری است و با نتیجه مطلوبی همراه خواهد بود.

 

حمید میرزائی بخشدار لالجین در بازدید از سه روسای توابع لالجین تصریح کرد: مسیر روستایی ریکان علیا و ریکان سفلی نیازمند روکش آسفالت می‌باشد و در این راستا به تخصیص اعتبار نیاز دارد .

 

میرزائی گفت: روستای ریکان علیا و روستای ریکان سفلی از بهسازی و آسفالت ریزی معابر برخوردار می‌باشند و سایر اقدامات مطلوبی انجام خواهد شد.

 

علیرضا چراغی دهیار روستای کوشک آباد بخش لالجین گفت: روستای کوشک آباد دارای نزدیک به ۵۰۰ خانوار ساکن می‌باشد و شغل اهالی کشاوزی و از محصولات کشاورزی آن کشت گندم و جو‌ و‌ سبزی کاری و سیب زمینی و خیار و انواع آن میباشد.

 

وی به مشکلات این روستا اشاره کرد و افزود: مشکل اختلال مخاطرات، عدم وجود مراکز تفریحی مانند پارک برای جوانان، عدم روشنایی صحیح معابر روستا از جمله مشکلات این روستا می‌باشد .

 

چراغی درخواست اهالی روستا را ساماندهی جوی آباد و لایروبی کانال ها، آسفالت ریزی و بهسازی روستا و ایجاد مراکز تفریحی و مجهز کردن وسایل های ورزشی و ایجاد زمین چمن مصنوعی عنوان کرد.

 

یوسف خدایاری دهیار ضمن تقدیر و تشکر از حضور میدانی فرماندار بهار و سایر مسولین اظهار داشت: روستای ریکان علیا ریکان دارای ۳۸۰ نفر جمعیت و ۸۰ خانوار از توابع بخش لالجین است.

 

خدایاری اذعان کرد: راه روستایی رایکان علیا به سمت رایکان سفلی جاده مهاجران از آسفالت مناسبی برخوردار نیست و نیاز به روکش دارد و نیز معابر نیازمند علائم راهنمايي و رانندگي است.

 

وی خواستار جدول گذاری و زیر سازی معابر، اصلاح شبکه برق روستا و برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای مختلف جهت اشتغال زایی بانوان روستا شد‌.

 

محمد محمدی دهیار روستای ریکان سفلی از توابع بخش لالجین گفت: این روستا ۶۵۰ نفر جمعیت دارد و تا کنون اقدامات خوبی انجام شده است.

 

وی تاکید داشت: هم اکنون در آستانه شروع فصل تابستان به دلیل عدم وجود ترانس جداگانه برای منبع آب، با افت فشار و قطع آب شرب مواجه هستیم و برخی از کوچه ها نیازمند زیرسازی و آسفالت ریزی می‌باشد و باید با تامین اعتبار زیر سازی و جدول گذاری معابر فرعی روستا انجام شود.

 

 

فاطمه بدرلو

 

 

انتهای پیام/ص

 


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است

سیاسی

امام جمعه بهار: خرید دسته گل‌های گرانبها و سنگ قبرهای چند صد میلیونی هیچ تاثیری در آخرت میت نخواهد داشت/ رئیس شورای شهر بهار: بیس‌ریزی داخل آرامستان سال گذشته انجام شده ،بیس‌ریزی پارکینگ آرامستان نیز ماه قبل در دستور کار قرار گرفته است/ مسئول آرامستان: یکی از مشکلات اصلی آرامستان محصور شدن و دیوارکشی آن است