سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

دریافت پیام‌های مردمی از شهروندان بهاری در روز های اخیر نشان از نارضایتی مردم در خصوص کاهش روشنایی معابر و روشنایی دیر هنگام چراغ‌های برق در سطح شهر دارد. در همین خصوص خبرنگار نشاط شهر این موضوع را از روابط عمومی اداره برق شهرستان بهار پیگیری کرد.

شناسه خبر: 14890

 

به گزارش نشاط شهر، دریافت پیام‌های مردمی از شهروندان بهاری در روز های اخیر نشان از نارضایتی مردم در خصوص کاهش روشنایی معابر و روشنایی دیر هنگام چراغ‌های برق در سطح شهر دارد. در همین خصوص خبرنگار نشاط شهر این موضوع را از روابط عمومی اداره برق شهرستان بهار پیگیری کرد.  

 

یکی از شهروندان بهاری با ارسال پیام مردمی به نشاط شهر اعتراض خود نسبت به تاریکی معابر را اینگونه بیان کرد: تقریبا از ساعت ۸ شب به بعد هوا تاریک میشود و لازم است که چراغ معابر روشن شود اما برخلاف این باید نیم ساعتی هم در تاریکی رفت و آمد کنیم و اگر چراغ ماشین ها نباشد شهر در تاریکی مطلق فرو میرود و تقاضا می‌کنیم چراغ های معابر و سطح شهر نیم ساعت زودتر روشن شوند.

 

یکی دیگر از شهروندان در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر اظهار داشت: جدیداً چراغ‌های معابر بسیار کم نور شده‌اند و مانند گذشته روشنایی ندارند و معابر از روشنایی مناسبی برخوردار نیستند.

 

 

یکی از ساکنین بهار در ادامه گفت: تیرهای چراغ برق یکی در میان خاموش هستند و نور ضعیف چراغ‌های باقیمانده روشنایی کافی ایجاد نمی‌کند حتی المان‌های نوری هم خاموش شدند و واقعاً این وضعیت غیر قابل تحمل است.

 

به دنبال پیگیری اعتراض مردم نسبت به روشنایی معابر روابط عمومی اداره برق شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار نشاط شهر گفت: مطابق مصوبه شرکت توانیر در خصوص روشنایی معابر و پارک‌ها در روزهای پیک تابستانه کاهش ۵۰ درصدی از موارد مصوب جهت مدیریت در مصرف برق می‌باشد. 

 

وی ادامه داد: جهت مدیریت مصرف برق و گذر موفق از پیک ۱۴۰۳ اقداماتی از جمله یکی در میان کردن چراغ‌های معابر اصلی و خاموش کردن المان‌های غیر ضروری و کاهش ۵۰ درصدی روشنایی پارک‌ها صورت گرفته است.

 

وی با تاکید بر لزوم مصرف بهینه انرژی به خصوص برق در پی تابستان گفت: امید است با همراهی و مشارکت تک تک مشترکین و مردم عزیز شهرستان بهار ضمن بهره‌مندی از رفاه نعمت برق برای همگان همچون سال گذشته تابستانی خوش و بدون هیچ گونه خاموشی را سپری کنیم.

 

هانیه عبدی

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است