سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

فرماندار شهرستان بهار گفت: ۱۱۷ شعبه اخذ رای در شهرستان بهار شامل ۲۵ شعبه سیار و ۹۲ شعبه ثابت به جمع آوری آرای مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری می‌پردازد.

شناسه خبر: 14948

 

به گزارش نشاط شهر، مجتبی فیض‌اللهی گفت: پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت و فرصت محدود ستاد انتخابات کشور، ستاد اجرایی شهرستان بهار تشکیل شد.

 

وی ادامه داد: طبق دستورالعمل ابلاغی جلسه معتمدین تشکیل و از بین ۳۰ نفر معتمد دعوت شده هشت نفر به عنوان هیئت اجرایی معتمدین انتخاب شدند.

 

فرماندار شهرستان بهار افزود: پنج نفر نیز به عنوان اعضای حقوقی هیئت اجرایی فعالیت خواهند کرد.

 

وی بیان کرد: در مجموع ۱۳ نفر به عنوان هیئت اجرایی معتمدین و اعضای حقوقی هیئت اجرایی در شهرستان بهار ارائه خدمت خواهند کرد.

 

فیض‌اللهی تصریح کرد: در مجموع در شهرستان بهار، قریب به ۲ هزار نفر شامل عوامل ستادی و اجرایی فرایند اجرا، نظارت و تامین امنیت انتخابات را بر عهده خواهند داشت.

 

وی اظهار کرد: به دلیل محدودیت زمان، در این دوره از انتخابات فرایند انتخابات به صورت دستی انجام می‌شود و برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در کل کشور امکانپذیر نیست.

 

رییس هیئت اجرایی شهرستان بهار  يادآور شد: ۱۶ کمیته برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، در شهرستان فعالیت می‌کنند که از مهمترین کمیته‌ها می‌توان به ستاد امنیت انتخابات، کمیته آموزش، پشتیبانی، مشارکت مردمی و اطلاع‌رسانی اشاره کرد.

 

وی به ماده ۲۱ قانون انتخابات اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی مکلفند نیروی انسانی و امکانات مورد نیاز جهت اجرای انتخابات را در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

 

 فیض‌اللهی با تاکید بر حضور مردم پای صندوق‌های رای اضافه کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم در شهرستان بهار مشارکت ۴۹.۹ درصدی داشتیم که پیش‌بینی می‌شود این رقم در این دوره به بیش از ۵۰ درصد برسد.

 

وی در پایان متذکر شد: مقدمات و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات سالم و امن در شهرستان بهار فراهم شده و آموزش عوامل اجرایی و کاربران انتخابات ریاست جمهوری نمایندگان فرماندار و اعضای شعب نیز صورت گرفته است.

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
سیاسی

ثبت‌نام متقاضیان عمره از ۱۷ شهریور آغاز می‌شود / اولویت نخست متعلق به افرادی است که سال گذشته تکمیل وجه کرده‌ بودند اما به دلیل لغو اعزام‌ها، وجه پرداختی به زائران برگشت داده شد / اولویت یک تا ۱۸۰ نیز در مرحله بعدی فراخوان خواهند شد / زمان اعزام زائران از اواخر شهریور ماه است / میانگین هزینه سفر ۴۵ میلیون تومان است