سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

نشست خبری سرهنگ مهدی هندی ورکانه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار با اصحاب رسانه شهرستان برگزار گردید.

شناسه خبر: 15466

 


به گزارش نشاط شهر، صبح روز گذشته نشست خبری سرهنگ مهدی هندی ورکانه فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار با اصحاب رسانه شهرستان در سالن اجتماعات فرماندهی سپاه برگزار گردید.

 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهار در جمع خبرنگاران گفت: جنایات بزرگ در جهان که لکه ننگ و سیاهی در دل تاریخ است به نام دو کشور آمریکا و اسرائیل ثبت شد.

 

وی در ادامه گفت: ۱۷هزار کودک مظلوم و بی پناه فلسطینی در حملات تروریستی اسرائیل به شهادت رسیدند که این یک جنایت بزرگ است.

 

سرهنگ مهدی هندی ورکانه به آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: امسال برنامه های متنوع و متعددی را در پیش داریم که از جمله این برنامه ها می‌توان به دیدار با ائمه جمعه شهرستان بهار، غبار روبی گلزار شهدا و موارد دیگر اشاره کرد.

 

وی در ادامه گفت: ۱۳۰ پایگاه مقاومت بسیج در سطح شهرستان بهار وجود دارد که هر یک برنامه‌ی شاخص و منحصر به فردی را دارا است.

 

وی افزود: ۷ حوزه برادر و ۵ حوزه خواهر در سطح محلات و ۱۸ قشر بسیج داریم.

 

سرهنگ هندی گفت: تصمیم گرفتیم به جای برگزاری میز های خدمت فرمالیته که خروجی‌ای ندارد به یکی از روستاهای کم برخوردار از جمله روستای دولت آباد از توابع بخش صالح آباد خدمت رسانی کنیم.

 

وی تصریح کرد: گروهی از شیشه بری، کلیدسازی، تعمیرات لوازم خانگی، آرایشگر، پیرایشگر و دیگر خدمات جهت رسیدگی به امورات و مشکلات مردم روستا دولت آباد در نظر گرفته شده است و امید است اصحاب رسانه این حرکت انقلابی را به سمع و بصر مردم برسانند.

 

فرماندهی ناحیه سپاه شهرستان بهار در ادامه گفت :همچنین خدمات دندان پزشکی اعم از جرم گیری، ترمیم، عصب کشی و جراحی ریشه با دندان پزشکان بسیج نخبه در منطقه های کم برخوردار شهر بهار نیز در دستور کار است.

 

وی تشریح کرد: باتوجه به مشکلات زوجین قبل و بعد از ازدواج نیز مشاورین و حقوقدانان و خیرین در تهیه جهزیه  نیز در ایام دفاع مقدس دعوت شده است.

 

در پایان سرهنگ هندی ورکانه گفت: رسالت بسیج و سپاه محرومیت زدایی است. درخصوص محرومیت زدایی در برخی از شهرها و روستاها وام با بازپرداخت متناسب و همچنین برای واحد‌های تولیدی مانند قالیبافی، خیاطی، پرورش ماهی، قارچ، تولید زعفران و... در نظر گرفته شده است. در حوزه های مختلف نیز کمک حال افراد کم بضاعت و کم بر خوردار هستیم.

 

 

آرزو میرزایی


 

 

 

انتهای پیام/ص

 


برچسب ها: بهار#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

استخر شهدای خدمت که تملک آن در اختیار اداره ورزش و جوانان است باید از طریق مزایده به بخش خصوصی واگذار شود/ فراخوان مزایده مربوطه از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد/ در حال حاضراستخر در مرحله تست گیری بوده و پس از انتخاب بهره بردار در اختیار مردم خوب شهرستان بهار قرار می گیرد

معرفی هر کیس ازدواج در مراکز همسرگزینی چقدر آب می‌خورد؟ / مقام سازمان تبلیغات: ۱۵۰ هزار تومان برای ثبت نام و تشکیل پرونده دریافت می‌شود / به ازای معرفی هر فرد همسان شده برای ازدواج نیز ۵۰ هزار تومان دریافت می‌شود / در غالب مراکز مراجعه‌کنندگان حداکثر متولد دهه ۶۰ هستند که غالبا ۷۰ درصد آنها دختر و ۳۰ درصد پسرند

سیاسی

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است

بر همه ما واجب است که بیاموزیم مطالبه‌گری درست یعنی چه و تقوا در مطالبه‌گری به چه معناست/ نماز جمعه خود پایگاه مطالبه‌گری است/ عده‌ای توقع دارند در نماز جمعه مطالبه‌گری شود اما بدون رعایت تقوا/ مطالبه گری و انتقاد یک امر سازنده برای انقلاب است/ ناامیدی و ناامیدسازی مردم گناه کبیره است