سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

اداره آبفای شهرستان بهار یکی از ادارات پر چالش شهرستان بهار در یک سال گذشته بود که به دلیل ادغام دو اداره آبفا و آبفار در حوزه شهر و روستا فعالیت می کرد، روز گذشته طی مراسمی ایمان حاجی ئی که بیش از یک سال مدیریت این اداره را عهده دار بود تودیع و خسرو ترکمانیان به عنوان مدیریت جدید آبفای شهرستان معرفی شد.

شناسه خبر: 10976

به گزارش نشاط شهر روز گذشته جلسه تودیع و معارفه مدیریت آبفای شهرستان در محل فرمانداری بهار برگزار شد.

در این جلسه که با حضور فرماندار و معاون عمرانی فرماندار، شهردار و ریاست شورای اسلامی صالح آباد و همچنین قائم مقام مدیرعامل شرکت آبفا برگزارشد.

فرماندار شهرستان در این جلسه با اشاره به اقدامات و طرحهای انجام شده در مدت زمان مدیریت حاجی ئی در آبفای بهار وی را جزء مدیران جهادی و کوشا دانست و از خدمات وی تقدیر بعمل آورد. 

همچنین احسان قنبری با خوشامدگویی به مدیریت جدید ادامه فعالیت ها را بعنوان وظیفه اصلی و خواست مردم قلمداد نمود.

در پایان با قرائت حکمی از سوی حسینی بیدار مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان خسرو ترکمانیان بعنوان مدیر آبفای شهرستان بهار منصوب گردید.

ترکمانیان پیش از این سمت، مسئولیت مدیریت امور آب و فاضلاب شهرستان رزن را عهده دار بود.

گفتنی است طرح هایی همچون خط انتقال شبکه فاضلاب صالح آباد، آبرسانی منطقه اقتصادی چشمه قصابان، مخزن زاغه و ... که چندین سال مسکوت مانده بود در دوره حاجی ئی به مرحله اجرا و تکمیل رسید.

گذشته از آن نارضایتی عمومی مردم شهر بهار در قطعی پی در پی آب در یک سال گذشته و نارضایتی مردم لالجین از کیفیت و شکستگی خط لوله های این شهر و همچنین حواشی روستای بهادربیگ و در برخی از روستاها در عید امسال را از چالش های حاجی ئی در دوران تصدی گری مدیریت آبفای شهرستان باید دانست.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: آب#
ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:

با یک تیم فنی ۳۰ نفره، ابتدا موقعیت اولیه را که مثلثی به اضلاع ۷ در ۶ در ۶ کیلومتر بود شناسایی کردیم؛ سپس سه منطقه را مشخص و اولویت‌بندی کردیم / دو دستگاه تلفن همراه تا ساعت ۷، ۸ شب روشن بودند؛ همین امر باعث شد محدوده دقیق‌تری را در اختیار تیم‌های پهپادی از جمله تیم ترکیه‌ای قرار دهیم / در نهایت به محدوده‌ای به قطر یک کیلومتر رسیدیم و با روشنایی هوا، محل سقوط شناسایی شد

گوناگون