سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/3/26 17:44:03
در مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار مطرح شد:

علاج مشکلات کشور حضور حداکثری و انتخاب آگاهانه است

معاون سابق سیاسی سازمان بسیج مستضعفین گفت: علاج مشکلات وضع موجود حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای است.

شناسه خبر: 11218

به گزارش نشاط شهر به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، سردار امیر نصر، معاون سابق سیاسی سازمان بسیج مستضعفان، در سلسله نشست های«نهضت روشنگری»که به صورت حضوری و آنلاین در تالار فرهنگی مدرسه علمیه صدیقه کبری(س) شهرستان بهار برگزار شد، گفت: انتخابات به دلایل مختلفی از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین وظیفه ما سنگین و مضاعف است.

وی با اشاره به اینکه این انتخابات یک تکلیف الهی محسوب می شود، خاطر نشان ساخت: حضور حداکثری مردم در انتخابات و سپس انتخاب یک فرد اصلح موجب رشد و پیشرفت یک جامعه اسلامی می شود.

معاون سابق سیاسی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه به بررسی وضعیت اعتماد ملی بین مسئولین و نظام پرداخت و اظهار کرد: متاسفانه سرمایه اجتماعی ما در طول سال های پس از جنگ تحمیلی بر اثر حاکم شدن جریانی بر کشور که دنیاگرا و تجملگرا و غرب گرا بود،مورد خسارت و صدمه واقع شد.

وی ادامه داد:  تفکر لیبرال معتقد بود که با استفاده از توسعه روابط جهانی می توان سازندگی کرد و با روی کار آمدن جریان اصلاحات رفته رفته دم از برقراری رابطه مستقیم با آمریکا زدند که با موضع گیری مقام معظم رهبری عقب نشینی کردند و اینک مشکلات معیشتی و اقتصادی که در این هشت سال بر مردم تحمیل شده حاصل تفکر جریان غرب گرایی است که بر مسند اجرایی کشور تکیه زدند و با نگاه ه عملکرد گذشته آنها می توان دریافت علاج مشکلات وضع موجود حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای است.

سردار نصر در پایان خاطر نشان کرد: در انتخاب اصلح دقت داشته باشیم و بدانیم که هدف از انتخاب رئیس جمهور انتخاب یک فرد نیست، بلکه انتخاب یک جریان است، بنابراین باید یک جریان کارآمدی که تنها برای خدا کار کند و اقتدا به مکتب حاج قاسم نماید ، انتخاب شود.

انتهای پیام /


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
آرشیو