سیستم مدیریت پورتال پایگاه خبری نشاط شهر

تاریخ انتشار: 1400/6/25 00:26:17
در دفتر امام جمعه شهر بهار برگزار شد:

آئین رونمایی از صندوقچه های روضه های خانگی

آئین رونمایی از صندوقچه روضه های خانگی پیش از ظهر امروز با حضور مداحان، مسئولین برخی از هیئات مذهبی و برخی از مسئولین مذهبی در دفتر امام جمعه شهر بهار برگزار شد.

شناسه خبر: 11679

به گزارش نشاط شهر، امام جمعه بهار در مراسم رونمایی از صندوقچه های روضه خانگی که با حضور هیئات مذهبی و مداحان برگزار شد به اهمیت توجه به مراسم مذهبی پرداخت و اظهار داشت:  برای رسیدن به معرفت و مدارج بالای انسانیت مجلس روضه اباعبدالله بهترین راه است و شاه کلید آن معرفت است.

 

حجت الاسلام محمدعلی ارزنده ابراز داشت: صرفا نشستن در مجلس روضه و گریستن موجب تعالی انسان نمی شود بلکه این معرفت انسان است که باعث انسان سازی می شود و این مجالس برای بالا رفتن معرفت است.

 

در ادامه ۵ صندوقچه روضه خانگی بین پنج هیئت فعال شهرستان بهار توزیع شد.

 

صندوقچۀ روضه‌های خانگی موقوفه‌ای برای برپایی مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان است که از سوی خیرین عاشق حضرتش فراهم می آید.

 

در این صندوقچه اقلام ضروری و ملزومات اقامۀ روضه‌های خانگی قرار داده شده است که عبارت‌اند از: ۵ عدد بیرق دکور منقش به اسامی خاندان عصمت و طهارت(ع)؛ ۳ عدد بیرق خانگی منقش به تمثال بزرگان انقلاب؛ ۷ عدد بیرق کاربردی فضاسازی هیئت؛ ۲ عدد کاور دستمال‌کاغذی نقش اشک؛ ۲۴ عدد کتابچه زیارت عاشورا و زیارت اربعین؛ ۲۴ عدد مهر تربت دخیل و ۱ عدد کتیبه بفرمایید روضه.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/ص


ارسال نظرات

*نشاط شهر هیچ مسئولیتی نسبت به نظرات ندارد و نمایش نظرات دلیلی بر تائید یا رد آنها نیست

* در نظرات ارسالی دقت شود که در آن توهین و افترا به اشخاص نسبت داده نشود.

* نظراتی که مغایر با اصول نظام جمهوری اسلامی باشد نمایش داده نمی شود.

نام:
ایمیل:
کد امنیتی:
* نظر:
گوناگون